KEMAL BAJRIĆ

Treba znati priznati poraz. Izgubio gofa jer nije pri ruci imao podmetač

Dril je trajao nekih sedam minuta, ali još toliko je trajalo dok se nije publika skupila i počela snimati. Nažalost, nisam pri ruci imao podmetač, a nisam se usudio primiti ribu za škrge jer sam bio na stepenicama koje su vrlo sklizave. Onda sam odlučio primiti za varalicu, ali se u tom trenutku riba jednostavno otkačila…

Iz Zagreba nam se javio Kemal Bajrić, ribolovac koji svoje uspjehe, ali i poraze nikada ne krije. U ovom je ribolovnom pohodu izgubio ulov, u principu, ne svojom greškom. Evo što nam je Kemal rekao o tom događaju:

– Lovio sam u Šibeniku, s rive.

Štap je bio Daiwa Sea Trout dug tri metra, akcije 10-30 grama, rola Ryobi Virtus, a predvez fluorokarbonski promjera 0,30 milimetara od SavageGeara. Ne sjećam se naziva upredenice ali znam da je bila japanska PE # 0.8. Varka je bila Sakura, iglica.

– Spinao sam kao što inače radim, očekujući kakvu strijelku, brancina ili možda manju licu kad je uslijedio udarac koji je u startu jasno dao do znanja da je na štapu riba od 5+ kilograma.

Naravno, nakon prvog trenutka iznenađenja je uslijedio adrenalinski šok, ona ribolovna ugoda zbog koje svi i idemo u ribolov.

Riba je pružala popriličan otpor tako da sam zbog finog pribora morao malo kalkulirati.

Kad sada razmišljam o toj situaciji, pada mi na pamet da sam možda trebao malo isforsirati izvlačenje. No budući da uvijek zamaram na isti način, procjenjujući trenutnu situaciju, odnosno odmjeravajući težinu i snagu lovine u odnosu na nosivost pribora, ribu sam zamarao po pravilima igre – nastavlja Kemal svoju priču.

– Tako sam ribu dovukao do rive. Bio je to gof, po procjeni oko 75-85 centimetara dužine, svakako 5+ kilograma.

Analizirao sam video i na jedan trenutak se vidi da je dugačka otprilike kao moja ruka od ramena. Dril je trajao nekih sedam minuta, ali još toliko je trajalo dok se nije publika skupila i počela snimati.

Onda sam odlučio primiti za varalicu, ali se u tom trenutku riba jednostavno otkačila jer su trokuke i split ringovi bili loši.

Takva varalica, tj. trokuke i split ringovi bi definitivno morali izdržati puno veću kilažu. To je bila jednostavno loša kvaliteta.

Kad sam varalicu reklamirao, odmah su mi, već idućeg dana poslali kao za poklon istu takvu što je ipak korektno.

Šteta je ribe, no s druge strane kad znam koliko gof može narasti, možda i nije šteta što još pliva. Obojica smo bogatiji za barem jedno iskustvo. Ubuduće, prije zabačaja, obavezno pripremam podmetač – ispričao nam je Kemal Bajrić.

A kako je toga dana izgledala ta borba na šibenskoj rivi i kako je Kemal izgubio svog gofa, možete vidjeti ovdje.