DANIJEL VIGNJEVIĆ

To se ne događa svakoga dana – Lovio kovače pa ulovio bucnja od 150+ kilograma!

Znao sam da nije tuna, ali što je bilo zapravo nisam mogao dokučiti. U jednom sam trenu pomislio da je možda u pitanju i nekakav pas, jedan od onih velikih tromih psina. Da ne duljim, borba je trajala oko sat i petnaest minuta, a biće koje se pojavilo pod čamcem me je toliko iznenadilo da sam ostao bez daha…

Danijel Vignjević je većini YouTubera i pratiteljima društvenih mreža poznat po svom studioznom pristupu ribolovu u kojem u pravilu koristi sve prednosti koje može pružiti suvremena ribolovna oprema, ponajprije elektronska podrška. U jednom od svojih posljednjih izlazaka na more Danijel se sreo s ribom koja među svojim brojnim narodnim nazivima, unatoč nevjerojatno impresivnim dimenzijama, nosi i naziv poluriba. Evo što nam je Danijel rekao o tom svom uistinu nesvakidašnjem ulovu:

– Ovo je trebao biti smo još jedan lov kovača pa je i oprema u potpunosti bila prilagođena takvom lovu.

Štap je bio Savage Gear SGS6 Slow Jigging do 150 grama i na njemu multiplikator također Savage Gear SGS10 Jigging. Upredenica je bila PE#1,5, glavni predvez SG Hard FC 0,60 milimetara, završni predvez Savage Gear Super Soft FC 0,39 milimetara a na njemu Savage Gear SGY trokuka udica predviđena za morski ribolov # 2 i na njoj šarun– priča nam Danijel.

– I dok sam tražio kovače, na mom Garmin GPS 1222 XSV uređaju sam vidio masan signal, na jedno 40 metara dubine. Digao sam šaruna jedno 20 metara od dna na tu dubinu i nije dugo prošlo prije nego se štap savio. No nije se savio kao sam očekivao. Izostala je dinamična borba s trešnjom i divljanjem. Ovo je bilo nešto potpuno drukčije, živo i poprilično inertno, a istovremeno iznimno sporo i teško.

Znao sam da nije tuna, ali što je bilo zapravo nisam mogao dokučiti. U jednom sam trenu pomislio da je možda u pitanju i nekakav pas, jedan od onih velikih tromih psina – nastavlja Danijel svoju priču.

– Da ne duljim, borba je trajala oko sat i petnaest minuta, a biće koje se pojavilo pod čamcem me je toliko iznenadilo da sam ostao bez daha.

Na udici sam imao bucnja, po mojoj procjeni definitivno težeg od 150 kilograma. To je bila riba kojoj se ni u snu nisam nadao.

Posebnu draž svemu daje činjenica da je kompletan jiggerski pribor bio prilagođen za ješkanje šaruna i to sa predvezom od samo 0,39 milimetara.

Sve je to bilo toliko impresivno, a riba tako velika i nekako pitoma da uopće ne znam kako bih opisao to fantastično iskustvo. Nisam imao izbora nego skočiti u more, zaplivati sa ribom i pustiti je.

To je definitivno moja riba života zato ti more po tko zna koji put hvala! – ispričao nam je Danijel Vignjević.

A svi koje zanima, video na kojem se vidi izvlačenje i puštanje ovog respektabilnog bucnja trebaju samo kliknuti na link https://youtu.be/DatfeOUB5d4