IVAN ČENAN

To je egerski doživljaj. S mola u Meragu lovio lignje pa ulovio škrpinu za pamćenje

Zabacio sam, par puta sam skosnuo, i odjedanput sam dobio jak udarac koji mi je skoro izbio štap iz ruke. Trenutno je počela borba uz zujanje role, a štap se savio do maksimuma. Nisam bio siguran što sam ulovio, al' me počeo prati adrenalin…

Iz Zagreba nam se javio Ivan Čenan, ribolovac koji svaki slobodni trenutak koristi za skočiti do mora i uloviti nešto za pamćenje. I ovoga je puta bilo tako premda ga je lovina baš iznenadila. Evo što nam je Ivan ispričao o tom svom ribolovnom uspjehu:

– Toga smo dana krenuli na Cres ne bi li ulovili koju lignju.

Krenuli smo par sati ranije da bi ulovili zadnji trajekt za Valbisku.

Tako smo stali na trajektno pristanište u Meragu i počeli loviti lignje – priča nam Ivan.

– Dva prijatelja, Krešimir Šmit i Ivan Galić, su otišli na desni rub mola, a ja sam ostao na glavnom molu. Imao sam štap Favorite X1 2,44 metra, egi 1.5-2.2, rolu Shimano Nasci 3000 na kojoj je bila upredenica Gosen Answer Egi 0,8 s FC predvezom od 0,22 milimetra. Na kraju je bila Skosavica Kanji ProSpec 3.0 – nastavlja Ivan svoju priču.

– To je bio standardni lov kakav i inače prakticiramo.

Trenutno je počela borba uz zujanje role. Štap se savio do maksimuma, jer sam lovio sa light štapom za lignje.

Nisam bio siguran što sam ulovio, al’ me počeo prati adrenalin, a u glavi mi se neprestano vrtjelo što bi to moglo biti.

Tada samo počeo zvati prijatelje da dođu s podmetačem jer ovo što je bilo na drugom kraju je bilo veliko i ne bi išlo vani bez podmetača.

Ivan Galić je bio najbrži, dotrčao je i uzeo podmetač i čekao da zajedno vidimo što sam to ulovio.

A onda je na površinu izronila velika glava s širom otvorenim ustima.

Kada sam vidio da sam na skosavicu ulovio škrpinu i još toliku, ni ja ni Ivan nismo mogli vjerovati. Bila je teška ravno jedan kilogram – ispričao nam je Ivan Čenan.