RADE BRAJOVIĆ

To je doživljaj! Rade je imao priliku loviti u Perzijskom zaljevu i – oduševio se

U vrlo kratkom vremenu sam dobio udarac ribe. Slijedi zujanje kočnice i nakon pet minuta povlačenja u obje strane uz neprestano iskakanje ribe iznad površine, uspio sam izvući ribu na obalu. Bio je to king fish ili king mackerel. Nakon fotografiranja sam ribu naravno, vratio u more…

Iz Podgorice nam se javio Rade Brajović koji je imao priliku loviti i uloviti u Perzijskom zaljevu. Evo što nam je Rade ispričao o tom svom ribolovnom doživljaju:

– Imao sam sreću da sam već na prvom izlasku upoznao ribolovca sličnih ribolovnih sklonosti pa smo zajedno krenuli u istraživanje terena. Nakon više izlazaka otkrili smo mjesto kojem se rado vraćamo. Kada je dobar dan, aktivnost na površini izgleda kao da ste na žurci. Ribe koje dođu za varkom do ispod nogu, da vam ne bude svejedno, rekao bih – fishermans paradise – priča nam Rade.

– To je umjetno stvoren kanal u zaleđu otoka, mjesto gdje se mogu vidjeti različite vrste ptica, a nažalost i brdo otpada koji nesavjesni pojedinci ostavljaju za sobom. Nakon što sam toga dana sastavio štap i izabrao varalicu, u prvom slučaju Duo Spearhead Ryuki 110 u dekoru duge, zabacio sam par puta. U vrlo kratkom vremenu sam dobio udarac ribe. Slijedi zujanje kočnice i nakon pet minuta povlačenja u obje strane uz neprestano iskakanje ribe iznad površine, uspio sam izvući ribu na obalu. S obzirom da sam tokom prvog izlaska uočio par krupnih komada, u prvi mah sam pomislio da se radi o barakudi. No prijatelj s kojim sam lovio mi je rekao da je to king fish ili king mackerel. Nakon fotografiranja sam ribu, naravno, vratio u more – nastavlja Rade svoju priču.

– Nastavili smo loviti i vrlo brzo sam dobio još dvije queen fish ribe koje nisam fotografirao jer je to riba koja je vrlo česta u vodama Perzijskog zaljev. Inače je ‘kraljica’, baš kao i ‘kralj’ izuzetna grabljivica i sjajan borac.

I pred sam kraj dana, na Spearhead Ryuki 110 u dekoru crvena glava i crven stomak, dobivam još jedan udarac. Ide zujanje i izuzetna petominutna borba. Nakon jedinstvenog drila na obalu izlazi golden trevally za kojim je do same obale doplivala još jedna riba iste vrste. Imao sam priliku i ranije da vidim istu pojavu pa sam sklon da vjerujem da pliva u paru s partnerom.

I ta je riba vraćena u more svom paru, a meni je ostala uspomena na jedan od boljih dana na obali. Od opreme sam koristio štap Major Craft Solpara Light Shore Jigging 15-40 grama, mašinicu Shimano NASCI 4000XG, upredenicu 0.3, shock leader LST FC 25 lb, a vralice Duo Ryuki 110 crvena glava, crveni stomak, Duo Ryuki 110 boje duge te Ryuki 95 zebra silver koju ribe ovdje doslovno obožavaju. ovu varalicu – ispričao nam je Rade Brajović.