JOSIP DEDO

Tako se lovi: Trk na poštu po par riba, pa gas do veza

Vadim pagra od kilo i pol, a nakon toga i tabinju od kila. Nešto nedorasle ribe smo pustili, a budući da je ribolov sad već uspješan, zezancija je na vrhuncu. Nedugo zatim zoku ješkamo odleđenom lignjom od kila…

Iz Dubrovnika nam se javio Josip Dedo, ribolovac koji preferira lov kanečenicom i to ne bez razloga jer su njegovi ulovi itekako vrijedni pažnje. Evo što nam je Dedo ispričao o jednom od svojih posljednjih izlazaka na more:

– Popodne u tri sata dogovor u mene na vezu. Naravno pašo kasni, a ja čekam već lagano nervozan. Gdje je do sad… Zove me da je kupio još ješke i da dolazi, a opravdava ga i to što nosi i baksu Stelle – priča nam Josip.

– Krećemo čim je stupio na brod. Ja odmah odmotavam pendulu na koju se, eto, ovoga puta ništa nije uhvatilo. Možda zato što mi je jedna bila malo pa sam vukao dvije odjednom, jednu na štapu, drugu iz ruke – nastavlja Josip svoju priču.

– Za sat vremena smo došli na poziciju. Spuštamo predveze, grize ali sve neka sića. Odlučimo se premjestit nekih petsto metara gdje je grizlo rijeđe, ali zato konkretnije.

Uskoro ja vadim pagra od kilo i pol, a nakon toga i tabinju od kila. Nešto nedorasle ribe smo pustili, a budući da je ribolov sad već uspješan, zezancija je na vrhuncu.

Nedugo zatim zoku ješkamo odleđenom lignjom od kila, ove zime ulovljenom na eging, Dobivam udarac, ali bez rezultata. Nešto je pregrizlo popola i otkinulo predvez. Koja šteta….

Malo po malo, pada sunce, odlučimo bježat doma dok ženice još nisu ušle u ‘crveno’. Upalim motor on se ugasi. Okrene mi se stomak trenutno. Upalim ga drugi put gas i odahnem, sve je u redu. Gas i pravac vez.

Uglavnom tri i pol kilograma ribe sve skupa, prilično akcije i smijeha. Uvjeti za uživanje, vjetra tek toliko da malo osvježava od sunca, bez kurenta i bez valova.

Od opreme sam koristio legendarni Okuma Eclipz 50-100 grama uparen sa rolom Daiwa BG 4500 – ispričao nam je Josip Dedo.