JOŽICA BOŠKOVIĆ

Tako se love komarče! Po buri i na sikama, Jožica je sama nasukala kapitalnu kraljicu tešku 2,60 kilograma

Zakačila se dobro, al' puše bura. Bila sa, sama na sikama i nisam je mogla dignit špurtilom. Vukla je u stine, sve da se oslobodi. Uvik lovim na teškim terenima, i već sam zbog toga gubila ribe tako da sam se i sa ovom već skoro pozdravila. Al' ne znam ni sama, valjda je na njoj pisalo moje ime…

Sa svojim kapitalnim ulovom javila nam se sa Murtera naša poznata ribolovka Jožica Bošković.

– Često idem s radnicima na teren tako da smo ovaj puta bili na jednom otoku koji ne bih imenovala. Naime, već se puno puta dogodilo da bi se, nakon što bih objavila poziciju, ta pozicija okružila i potaracala mrežama iza čega bi pošta ostala dugo vremena potpuno prazna – priča nam Jožica.

To je kraljica!

– Bili smo tri dana i za to sam se vrijeme baš nalovila fratara, šargi, pagara, komarči… Zadnji smo dan ostali do kasno zbog bure pa sam iskoristila ostatak crva i nadila veliki komad odmah iza glave. Ostavila sam štap u fermi i kad je posli po ure potegla, uspila sam strpati živce u džep i sačekati. Čekala sam preko minute, a kad je u drugom điru izvukla par metara, udrila sam joj kontru – nastavlja Jožica svoju priču.

Vaga je svoje rekla

– Zakačila se dobro, al’ puše bura. Bila sa, sama na sikama i nisam je mogla dignit špurtilom. Vukla je u stine, sve da se oslobodi. Uvik lovim na teškim terenima, i već sam zbog toga gubila ribe tako da sam se i sa ovom već skoro pozdravila. Al’ ne znam ni sama, valjda je na njoj pisalo moje ime i uspila sam je izvuć nekakvim nasukavanjem u bazen što ga napravi more. I kad je došla na sigurno, kad više nije mogla nazad, toga je trena krena pukla. Uh, baš sam imala sriće! Komarča je bila teška dva kila i 60.

Selfie za uspomenu

Štap kojim sam lovila je bio Okuma Safina Tele Carp 3,60, makinja Affinity ll 7000 LC, krena osnova Berkley 0,37 milimetara, a predvez Seaguar FC 0,28 milimetara. Ješka je bila, kao što sam rekla, veliki crv. Mislim da je važno naglasiti da je tlak zraka bio 2015 hp u porastu, baš kao i plima koja je konstantno rasla – ispričala nam je Jožica Bošković.