INO LUKIĆ

Slatke muke – Mislio je da izvlači oradu, a na udici mu je bio kapitalni arbun!

Riba je povukla tako jako da su mi ringovi iz štapa poletjeli u nebo. To je trebalo izdržati i ništa ne dirati, a što sam i napravio. Poslije pune minute uslijedio je još jači griz na što sam dao kontru kako treba i napokon osjetio ribu…

Iz Ljubljane nam se javio Ino Lukić, ribolovac koji voli loviti na fermu. Na taj način obilazi puno terena pri čemu svaki od tih terena krije svoje tajne  i ribe koje ino otkriva u svakom novom ribolovu , jednu po jednu. U jednom od svojih posljednjih ribolovnih izleta je imao prilike nasukati kapitalnog arbuna. Evo što nam je Ino ispričao o tom svom ribolovnom doživljaju:

– Lovio sam šparide sa obale na Šilu, na Krku, na dubini od nekih 40 metara. Štap je bio Cormoran Surfpower 4,20 metara, 100 – 200 grama, rola Shimano Ultegra 14000 XT, najlon Trabucco 0,40. Lovio sam na klizni sistem s olovom od 120 grama, fluorokarbonskim predvezom Sufix XL Strong G2 od 0,30 milimetara te udicom 1/0 BKK Octopus Hook.  Za ješku sam imao velikog morskog crva tako da sam mogao očekivati svašta. No unatoč svemu cijelo jutra čekanja uz plimu nije dalo nikakav rezultat – priča nam Ino.

Ovaj od 790 grama je pao 14 dana unazad

– Ipak, pored  tako lošeg rezultata, nisam htio odustati. Kao da me htjela dodatno omesti i pokolebali popodne na oseku se pojavila i neka kiša kad s počeo ozbiljno razmišljati da se spakiram i odem. No tada se očito riba aktivirala – nastavlja Ino svoju priču.

– Bilo je nekoliko neodređenih grizeva, ali nakon sveopćeg nedogađanja to je ipak bilo nešto opipljivo. A onda je arbun povukao tako jako da su mi ringovi iz štapa poletjeli u nebo.

To je trebalo izdržati i ništa ne dirati što sam i napravio. Poslije pune minute uslijedio je još jači griz na što sam dao kontru kako treba i napokon osjetio  ribu.

Na štapu  se svaki udarac jako dobro osjećao.

Arbun mi je pružio borbu takvu da sam mislio da je na drugoj strani orada.

Stalno mi je izvlačio  najlon dok sam na stapu osjećao jake udarce glavom.

Tijekom izvlačenja se probao zavuci u rupu, ali sam ga nekako uspio odvojiti od grote.

I tek par metara prije obale sam shvatio sam da na štapu nemam oradu nego velikog arbuna.

I kad sam ga napokon izvadio i izvagao ostao sam iznenađen. Bio je dug 43 centimetra i težak 1,1 kilogram. To je za sad moj najveći arbun s obale, a što zapravo znači da moram što prije ponovo na more po još većeg – ispričao nam je Ino Lukić.