I to je ribolov

Šetajući psa usput ulovio brancina od 5 kilograma!

Povučem dva-tri puta, i odmah dobivam udarac. No imao sam rolu previše otvorenu pa je brzo pritežem. Kako vidim da riba nosi moj vobler prema brodu adrenalin samo raste. Odmah sam znao da je to brancin, ali nisam se usudio ni zamisliti da je toliki…

Iz Skaručne, iznad Ljubljane nam se javio Jošt Štare koji je u usputnom ribolovu šetajući svog psa po rivi u Peroju uspješno nasukao krasnog brancina. Evo što nam je Jošt ispričao o tom svom ribolovnom doživljaju:

– Tu subotu sam ujutro rano ustao i već sam u 5 izveo svog psa u šetnju uz more u Peroju gdje imam vikendicu. Kao i uvijek u takvim šetnjama sa sobom nosim štap za ribolov i dok hodam po zaljevu, svakih nekoliko metara zabacim Rapalu Walk’n roll od 10 cm – priča nam Jošt.

– Inače imam štap Daiwa BG Offshore Pilk dužine 240 centimetara, rolu Daiwa BG Magsealed 4500 na kojoj je upredenica od 0,28 milimetara s fluorokarbonskim predvezom od 0,6 milimetara.

I dok sam tako šetao i zabacivao povremano nisam uspio vidjeti naikkave baznake bilo kakave ribe pa sam se odlučio polako vratiti – nastavlja Jošt svoju priču.

– I tako na molu, prije zadnjeg zabačaja u 6:30, vidim kormorana kako lovi kraj brodova i odlučim zabaciti ravno ispred njega.

Odmah sam znao da je to brancin, ali nisam se usudio ni zamisliti da je toliki.

Dajem mu jake kontre da ga usmjerim dalje od barke i konopa.

Izgledalo je u jednom trenu kao da će se uspjeti zavući iza bove, ali ga srećom uspijevam povući k sebi.

Budući da je bio prevelik, a nisam imao podmetač sa sobom, morao sam ga nasukati na kamenja.

Srećom sam imao potpuno novi vobler i na njemu nove čvrste udice i fluorokarbon promera 0,6 milimetara tako da sam uspio u svemu tome

A kad sam ga izvukao, moje je sreća bila ogromna.

Brancin je imao dobrih 5 kilograma i 78 centimetara ispričao nam je Jošt Štare.