DAVOR HABULIN

Ribolov je uvijek neponovljiv gušt! Najprije ulovio brancina, a zatim licu modrulju!

Lagano je kretala bura, pa sam bacao Duo Yurameki Pencil od 5 centimetara, koji leti jako daleko i brzo tone pa je baš odličan izbor za buru. Nakon nekog vremena osjetio sam snažan udarac, te mi je u jednom trenu, u samoj borbi, riba skočila iz mora skoro pola metra…

Davor Habulin je spinner koji iz svakog ribolova izvlači maksimalan užitak, od ideje za odlazak u ribolov pa do uživanja u ulovljenoj ribi. Javio nam se sa dva ulova, brancinom i licom modruljom.

– Premda ovi moji ulovi za neke jako prekaljene ribolovce možda i nisu nešto veliko, meni su posebno dragi jer još uvijek uspijevam uživati u ulovu svake ribe kao da mi je prva koju sam ulovio.

Od oprema kojom lovim koristim štap Shimano Soare XR 610L-S, rolu Daiwa Exist 2000D-P 2022, upredenicu Varivas UL Egipro 0,04 milimetara, predvez fluorokarbon Seaguar FXR Premium 0.16 milimetara te kopču Yamashita #000 – priča nam Davor.

– Brancina sam ulovio tako da sam namjeravao ići loviti plavice i šarune sa lokalnog mola u Selcu oko osam sati navečer. Prvo sam probao sa voblerom Duo Spearhead Ryuki 70s Wakasagi boje s kojim i inače počinjem ribolov, ali nije bilo rezultata. Zatim sam stavio silikonca od 5 centimetara Keitech Easy Shiner u boji Electric Shad. Pošto je kurenat bio dosta jak, kupači su zamutili dio plaže s pijeskom kojeg je kurenat nosio uz mol dalje u dubinu i tu sam forsirao bacati silikonca, baš gdje je najviše zamućeno. Poslije par zabačaja sam osjetio sam dobar griz za koji sam odmah znao da nije ni šarun ni plavica. Tek nakon lijepe borbe sam vidio da je riječ o brancinu koji je bio težak 1.2 kilograma. Baš lijepi komad – nastavlja Davor svoju priču.

– A licu sam ulovio u jutro, oko sedam sati. Lagano je kretala bura, a pošto sam znao imat uvijek dobre ulove kad je riječ o buri ostao sam bacati Duo Yurameki Pencil od 5 centimetara, koji leti jako daleko i brzo tone pa je baš odličan izbor za buru.

Nakon nekog vremena osjetio sam snažan udarac, te mi je u jednom trenu, u samoj borbi, riba skočila iz mora skoro pola metra. Kada sam je izmorio vidio sam da je riječ o lici modrulji koja inače naraste maksimalno do 2 kilograma. Moja je imala malo vise od pola kile i meni je bila prekrasna za vidjeti – ispričao nam je Davor Habulin.