Kakav doživljaj

Palamida u zoru na udici! Kao da je na drugom kraju podmornica…

Brzo sam zaklopilo mašinicu i krenuo u kontru. Međutim naišao sam na neočekivan otpor. Riba je strašno vukla… Zategnuo sam kočnicu skoro do kraja, što je na oko 10 kilograma, ali je riba i dalje izvlačila upredenicu kao da je kočnica otvorena...

• Došao sam na poziciju rano ujutro oko 4:30, taman da uhvatim zoru i svitanje. Odmah sam počeo  s lovom, ali moji jigovi očito nikome nisu bili zanimljivi.

A onda, oko pet i pol sam zabacio jigg od 60 grama i mislio spustiti štap dok jigg pada do dna, da si kavicu natočim. No prije nego sam spustio štap, dok je mašinica još bila otvorena uprednica je s kalema počela silaziti strašno brzo – priča nam Renato Vujaklija.

Ova je bila teška dva kilograma

– Brzo sam zaklopio mašinicu i krenuo u kontru. Međutim naišao sam na neočekivan otpor. Riba je strašno vukla… Zategnuo sam kočnicu skoro do kraja, što je na oko 10 kilograma, ali je riba i dalje izvlačila upredenicu kao da je kočnica otvorena.

Tek nakon borbe od oko dvije do tri minute dovukao sam je blizu i uspio izvući. Moram priznati da sam se malo razočarao kad sam vidio da je teška samo dva kilograma jer sam očekivao više. A moja očekivanja zapravo nisu bila neopravdana jer je riba bila zakačena sa strane tako da su joj i glava i rep bili slobodni, a tada je jako snažna – nastavlja Renato svoju priču.

Prošle godine su se palamide lovile u parovima

– Nažalost zbog hladnijeg mora na Kvarneru, palamide koje se u ovo doba godine inače jako dobro love s kraja, ove godine malo kasne. Prošle se godine u ovo doba nisam vraćao kući bez barem dvije velike. Ovogodišnju nisam slikao da se i ja vidim pa ova slika sa dvije palamide je od lani.

Inače od opreme koristim štap Okuma Baltic i rolu Okuma Azores Blue – ispričao nam je Renato Vujaklija.