KRISTIJAN HARAMINA

Kad Slavonac lovi, na suho izlaze samo kapitalci!

- I već nakon par zabačaja i par cimanja štapom vidio sam veliku sjenu koja je progutala varalicu i tad počela borba. Prvo sam pustio ribu da se izmori pa sam je tek onda počeo vući van. No riba je zapela u stijene pa sam morao pustiti još malo upredenice da se riba izvuče iz kamenja.

Konavoske stijene su idealne za shore jigging i spinning što potvrđuju sve brojniji ulovi s te lokacije tim tehnikama. Još jednu potvrdu lovnosti takvog pristupa dao nam je Kristijan Haramina koji se okušao u spinningu upravo na tom terenu. Evo što nam je Kristijan ispričao o tom svom ribolovnom doživljaju:

– Ja sam Slavonac iz Mokošice, al’ sam zavolio ribolov na moru toliko da ne propuštam priliku za ribolov, kad god to mogu. Kad mi je na jig udario prvi luc od 1.1 kilogram bilo je ludo. Mislio sam da sam da je 10 kila kad je počeo vući i od tada sve više sam istraživao na internetu – priča nam Kristijan.

– A baš dan prije ovog ribolova nešto mi nije dalo mira, nešto me baš vuklo na more.  Spremio sam pribor u auto i krenuo prvi puta na tu lokaciju na stijenama. Parkirao sam auto izvadio pribor i hodao nekih desetak minuta preko kamenja i stijena da bih došao do idealne pozicije Na stijene sam došao u 7.:30 ujutro. More je bilo malo valovito i idealno za isprobati kopiju Patchinka bijele boje. Štap je bio Okuma Hexana 15-50 grama od 3 metra, rola Okuma Azores Z 55S, upredenica Aliexpress 9 nitna, a predvez Fc Seaguar od 0.40 milimetara – nastavlja Kristijan svoju priču.

– I već nakon par zabačaja i par cimanja štapom vidio sam veliku sjenu koja je progutala varalicu i tad počela borba.

Prvo sam pustio ribu da se izmori pa sam je tek onda počeo vući van.

Riba je zapela u stijene pa sam morao pustiti još malo upredenice da se riba izvuče iz kamenja.

Pozvao sam u pomoć kolegu koji je lovio u blizini i koji mi je pomogao kukom izvući luca od 5.1 kilogram.

Poslije toga je još jedna riba zagrizla, ali je nakon kratke borbe pukao fluorokarbonski predvez tako da je riba varalicu odnijela sa sobom.

U  ovoj vrsti ribolova sam oko pola godine i bilo je dosta ulova, al’ ovakvih do sad nije. Luc je završio na gradelama i najeo je deset ljudi – ispričao nam je Kristijan Haramina.