JAN PAHOR

Kaburom po crveno. Tabinja je tabinja, i pagar je pagar, ali je škrpina ipak kraljica

Gledam u more i napokon vidim crvenu boju. A kad sam vidio koliko je velika shvatio sam da sam uspio uloviti svoju najveću škrpinu. Ide podmetač i eto, držim je par minuta u podmetaču diveći se ljepoti i veličini…

Iz Ljubljane nam se javio Jan Pahor koji svoje morske ulove nalazi uz zapadnu obalu Istre, a koji, sudeći po dosadašnjim uspjesima, nipošto nisu zanemarivi. Ovoga je puta na meti bila riba dna, a lovilo se kaburom. Evo što nam je Jan ispričao o tom svom ribolovnom doživljaju:

Bio je to još jedan lijep ribolovni dan u srednjoj Istri. More stoji, nema ni kurenta, a ni vjetrića pa smo se moj prijatelj i ja odlučili malo poigrati s kaburom. Trebalo je samo odabrati  neku daleku poziciju – priča nam Jan.

– No dileme oko odabira nisu dugo potrajale. Dogovor brzo pada tako da smo već oko 17:00  bili na poziciji.

Prvo smo narezali trakice liganja, a onda naješkali kabure i krenuli.

Čim je kabura pala na dno odmah sam dobio griz. Kontriram, kad ono batoglavci!

To me jako ljutilo jer trakica lignje ne bi izdržala više od pet sekundi što znači da nema vremena za neku ozbiljnu ribu.

Odlučujem se za malo jigging tehnike dok ne padne mrak i tako jiggamo nekih dva sata, ali bez uspjeha – nastavlja Jan svoju priču.

– A kad je pao mrak, pomislio sam da bi tu trebala biti neka škarpina ili tabinja pa odlučim opet staviti kaburu od 60 grama.

Spustio sam je do dna i odmah dobijam udarac. Ide kontra i riba je gore, ali je mala. Bila je to škarpina od tek nekih deset centimetara.

Naravno, odmah sam je vratio nazad u more i nastavio s ribolovom.

I nakon nekog vremena opet dobijem dobar griz. Ide jaka kontra nakon čega sam odmah znao da se radi ili o velikoj škarpini ili tabinji pošto se vrh štapa baš dobro savio.

Uz osmjeh do ušiju samo molim Boga da je dobro zakačena.

Ide podmetač i eto, držim je par minuta u podmetaču diveći se ljepoti i veličini.

Ne mogu vjerovati koja ljepotica…

Ovakav ulov baš i nije čest u srednjoj Istri, dapače, čak bih rekao da ih je sve manje.

Poslije toga sam ulovio još tabinju i pagra, ali crvena kraljica je definitivno kruna ovog ribolova.

Štap s kojim sam lovio je bio Hearty Rise Black Forse 20-100 grama, rola Daiwa Sea Paradise,

upredenica Gosen Jigg 0,20, a predvez FC Gorila 0,30 milimetara – ispričao nam je Jan Pahor.