
Na Danima komunikacija, vodećem nacionalnom festivalu kreativne industrije, riječka agencija Fabula zasjala je s dvostrukim priznanjem struke. U finalu natjecanja IdejaX, koje svake godine okuplja najhrabrije i najkreativnije komunikacijske projekte, Fabula se istaknula s čak dva projekta u kategoriji Best of Branding & Rebranding, a brončanu nagradu odnijela je s projektom Ruta – on foot tours.

Bronca IdejeX u kategoriji Best of Branding

Mlade lavice Dajana i Paula
Osim priznanja u branding kategoriji, Fabula je briljirala i na natjecanju Young Lions Croatia, gdje su njihove dvije mlade kreativke osvojile srebrnu medalju u kategoriji digital – još jedan dokaz da se kvalitetne ideje rađaju i rastu u riječkom okruženju.
Njihov kreativni pitch za Ruta projekt možete pogledati u videu na linku
Kad se uspjeh poklopi s rođendanom
Ovogodišnje nagrade stigle su u simbolično vrijeme – na dan kada je Fabula proslavila deveti rođendan. Prva priznanja struke dodatno su osnažila poziciju agencije na nacionalnoj mapi komunikacija.
Direktorica agencije, Mladenka Tomić, tim je povodom istaknula:
“iz Rovinja se vraćamo umornih nogu i punog srca. Ovaj motivacijski šut stigao je baš u pravo vrijeme. Trebalo nam je malo vjetra u leđa. Agencija je još mlada, a u posljednjih par godina narasli smo u tim od 15 ljudi kroz dva ureda. Posebno nam je drago što nagrada dolazi od struke – to je potvrda da radimo dobro, da s hrabrim klijentima razvijamo ideje vrijedne priznanja i da Rijeka zaista ima adresu na koju se poduzetnici mogu obratiti s povjerenjem.”

Rovinj, Dani komunikacija
Uspjeh u dva svijeta: dizajn i digital
Kao full service agencija, Fabula uspješno balansira raznolike komunikacijske discipline – što dodatno potvrđuje uspjeh u dvjema vrlo različitim natjecateljskim kategorijama. Bronca za branding – priznanje izvrsnosti u segmentu dizajna, koji čini jezgru Fabulinog identiteta. S druge strane, srebro na Young Lionsima svjedoči o svježini pristupa, relevantnosti ideja i generacijskoj spremnosti za suvremene platforme.
Natjecanja koja prepoznaju hrabrost i potencijal
IdejaX nagrađuje najoriginalnije projekte hrvatske kreativne industrije – one koji posjeduju X faktor u raznim kategorijama tržišnih, kanalskih i društveno odgovornih kampanja. Natjecanje okuplja najbolje agencije i neovisne profesionalce čije ideje pomiču granice kreativnosti.
Young Lions Croatia pak predstavlja svojevrsni kreativni maraton za profesionalce mlađe od 30 godina. U samo 24 sata timovi osmišljavaju rješenje za zadani zadatak iz društveno korisnog sektora, bez pristupa vanjskim resursima, oslanjajući se isključivo na vlastitu snalažljivost, znanje i timski rad.

Kreativni direktor Marko Perožić i pobjednički tim
Rijeka ima kreativnu adresu – a Fabula ima planove
U gotovo desetljeću rada, Fabula je izgradila prepoznatljiv portfelj klijenata i projekata, a ova dvostruka nagrada zaokružuje važno poglavlje i otvara vrata novom razdoblju agencije. U vremenu kada mladi često karijerne prilike traže izvan grada, Fabula dokazuje da Rijeka ima snažan kreativni puls – i agenciju čije ideje ravnopravno sudjeluju u formiranju suvremene marketinške scene.
Fabuline projekte možete istražiti na poveznici.