
Foto: @hofitgolanofficial
Uspješna poslovna žena često je viđena u društvu poznatih zvijezda kao što su Madonna, Janet Jackson, Cara Delevigne, Kendall Jenner i druge.
Čak 2,8 milijuna pratitelja na Instagramu je zaista impresivna brojka kojom se mogu pohvaliti samo zvijezde svjetskoga glasa, a jedna od njih svakako je Hofit Golan, Izraelka s londonskom adresom, TV voditeljica, producentica, »fashion and travel« influencerica, ukratko uspješna poslovna žena koja je često viđena u društvu poznatih zvijezda kao što su Madonna, Janet Jackson, Cara Delevigne, Kendall Jenner i druge.
Nakon pandemije koronavirusa prošle godine i općih »lockdowna« diljem svijeta, Golan je bila jedna od prvih koja je na svojem Instagram profilu otkrivala ljepote Dubrovnika i Hrvatske, a sada u ponovnoj posjeti Hrvatskoj, već četvrti ili pet put, kako je rekla, uživa na Kvarneru s partnerom Alvarom Nuñezom, inače osnivačem tvrtke Super Luxury Group. U hotelu Ambasador uspjeli smo i razgovarati s njome, a razne detalje o svojem načinu života, putu do uspjeha, svakodnevici, no i drugim temama, otkrila je ekskluzivno u razgovoru za naš list.

Foto: Mateo Levak
Zaljubljena u Europu
Kako je vaša bogata karijera započela i čime ste se prvo bavili?
– TV karijeru započela sam još kao tinejdžerka u Kanadi na kanalu Much Music, »sestrinskim« kanalom MTV-ja. Radila sam na turnejama s glazbenicima kao što su Madonna, Janet Jackson, svim velikim imenima u tome trenutku. U jednome trenutku Janet Jackson ponudila mi je za odmor svoj stan u Miamiju na tri tjedna, a s tog odmora nisam se nikad vratila u Kanadu. To je bio nekakav početak. Počela sam raditi u Kanadi kad sam bila tinejdžerka, preselila sam se u Miami, zatim sam počela raditi s MTV-jem na showovima kao što su MTV Cribs, MTV Destinations, kao i emisijama raznih dodjela nagrada koje su radili diljem svijeta.
Tako sam upoznala Michela Adama koji je započinjao FashionTV i koji me, s obzirom na moje prijašnje voditeljsko iskustvo, zamolio ako bi mu pomogla u vođenju nekih emisija. Kasnije sam se preselila u New York, a nakon sam išla u London na jedan događaj za dobrotvorne svrhe, zaljubila sam se u Europu i od tada je postala moj drugi dom. Naravno, postala je moj drugi dom zbog toga što sam, radeći na velikim TV projektima za BBC, Channel 4, Channel 5, ITV, E!, često boravila u Londonu. Par godina kasnije, nakon spomenutih projekata, FashionTV kanal je postao zaista uspješan, 500 milijuna kućanstava u 109 država ga je pratilo kad je bio najpopularniji.
Kao osoba čija je područje djelovanja bila moda, poslovni partner bio mi je Scott Henshall, a surađivali smo s brendovima kao što su ASH, Revisitation i drugi koji su se predstavljali na London Fashion Weeku, a FashionTV je odlučila snimati naše modne događaje, fotosnimanja i drugo. Surađivali smo s Bruceom Willisom, Victoriom Beckham, Paris Hilton, Kylie Minogue, svim velikim svjetskim zvijezdama. Svi veliki britanski mediji stavljali su nas na svoje naslovnice i pozorno su pratili koga odjevamo, posebice trenutak kad smo oblačili olimpijku Kelly Holmes koja je prvi puta nosila cipele na petu i haljinu, što su pratili Telegraph, Daily Mail, The Times.
Vlastita TV emisija koju ste producirali i vodili došla je na red nakon toga?
– Nakon što sam prodala svoj udio u brendu, ponuđeno mi je ako želim voditi i producirati svoj vlastiti show na FashionTV koji je doživio uspjeh. Imajući viziju, dala sam maksimalno, izvještavala sam s crvenog tepiha s dodjele Oscara i na svim ostalim važnim događajima diljem svijeta, iz backstagea svih velikih fashion događaja, imala sam intervjue s velikim dizajnerskim imenima, a emisiju je tijekom šest do sedam godina pratilo 450 milijuna kućanstava u 191 zemlji svijeta.

Foto: Mateo Levak
Baza fanova
A pratitelji na Instagramu, kako ste došli do velike brojke od trenutnih 2,8 milijuna pratitelja?
– Sve brojke povezane s emisijama i svime što sam radila omogućile su mi brojne pratitelje na Instagramu. Kad sam vodila i producirala vlastitu emisiju na FashionTV-u, Twitter je bio središnja društvena mreža, a kasnije su se ti pratitelji prebacili na one novije poput Instagrama. Prije nego sam uopće imala vlastiti Instagram, radila sam razne suradnje, primjerice s Victoriom Bonyjom, koja je u početku objavljivala nešto vezano za mene, a već tada je bilo oko 20.000 pratitelja, što je mnogo za 2014. godinu kad je Instagram počeo biti popularan. Uz te pratitelje i bazu fanova koju sam stekla kroz TV i događaje s crvenih tepiha, broj pratitelja se kasnije povećao, a sadržaju na Instagramu više sam se posvetila kad sam napustila FashionTV.
Tko vam uređuje sadržaj na Instagramu, te kako održavate odnos, recimo to tako, s publikom?
– Pa sadržaj uređujem zapravo sama, ne treba mi neki »middle man«, tj. posrednik koji će to raditi za mene. Jedino ako se radi o posebnom sadržaju ili nečemu što ne mogu baš sama, poput ciljanog reels videa, onda ću svakako unajmiti nekoga da recimo snima i potom uredi video, kao što je to bilo slučaj s videom na Maldivima. Odnos s pratiteljima zapravo u ovome trenutku, i u posljednje vrijeme, teško održavam. Kad sam tek kratko imala profil i manje pratitelja, pokušavala sam svima odgovarati na poruke i komentare, no kako se broj pratitelja povećavao, to je zaista nije niti moguće jer bih provodila cijele dane lajkajući i odgovarajući na sve to. Kad otvorim profil, ono što prvo vidim, na to odgovorim i to lajkam, a ostalo niti ne gledam. Posvetit ću se pratiteljima više nakon godišnjeg odmora, obećala sam.

Foto: Mateo Levak
Mislite li da se Instagram dosegnuo kritičnu točku zasićenosti te da se bliži njegov kraj, što se u posljednje vrijeme često spominje?
– Pa ne bih rekla da se bliži njegov kraj, nego će se redefinirati. Obožavatelji i pratitelji komuniciraju drugačije nego prije, algoritmi su drugačiji. Prije je Instagram bio više autentičan, prirodan, ljudi su bili više uzbuđeni oko praćenje nekoga, objavljivanja i svih drugih aktivnosti, dok danas, recimo, ljudi lajkaju, angažiraju se, lajkaju, no ne sve i ne toliko, zato što im nije sama platforma zanimljiva kao što je to bila prije. Onda kad je Instagram bio još na početku, nije ga mnogo ljudi odabralo kao svoju platformu. Naravno, to je nekakav normalan evolucijski proces društvene mreže koji su prošle i neke starije.
S obzirom na to, kakav vi sadržaj plasirate na Instagramu, razmišljate li o onome što želi vaša publika?
– Pa, zapravo ne razmišljam o tome tko će me pratiti, tko će mi lajkati što, već stavljam onaj sadržaj koji želim, a onda sadržaj nađe publiku, pretpostavljam. Rekla bih da objavljujem sadržaj koji se tiče toga gdje putovati, ljepote onih mjesta gdje putujem, kao i neki detalji, zatim sadržaj vezan za modu, primjerice moda s crvenog tepiha nekog događaja, i onaj sadržaj koji je usmjeren na održavanje vlastitoga zdravlja.
Sadržaj koji je vezan za modu s crvenog tepiha moja je strast, još od kad sam i radila na televiziji i kad sam se bavila i produkcijom. Tako recimo se na mojem Instagramu mogu vidjeti velike i glamurozne haljine. Što se zdravlja tiče, želim svim pratiteljima dati više informacija i savjeta kako stariti polako i dostojanstveno, izvana i iznutra, vodeći zdrav život.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Zdrav život
Dakle, smatrate da je bitno voditi zdrav život te ga i sami vodite?
– Da, smatram da je to izuzetno važno, posebice u ova pandemijska vremena. Bez obzira na cijelu ovu situaciju, smatram da je najbitnije jačati svoj imunitet. Moja je filozofija zdravlja malo drugačija, no zapravo je prilično jednostavna. Smatram da je imunitet jedan svojevrstan mišić koji treba trenirati, pa tako vježbom postaje jači.
Bitno je unositi dovoljno vitamina, minerala i nutritivnih vrijednosti. Ja, recimo, idem na redovne kontrole kod liječnika, provjeravam krv i sve ostalo, no također pazim što jedem, iako je to teško dok vodim ovakav način života koji se svodi na putovanja i na restorane. Iako je naoko sve to lijepo, nije nikako dobro za zdravlje. U vezi zdravlja i prehrane savjetujem se s medicinskim timom i nutricionistima, sama puno čitam o tome Puno informacija, osim od stručnjaka i onoga što saznam čitajući, a neke dobivam i od svojeg partnera Alvara koji je bivši sportaš i koji zaista vodi zdrav život i dalje te često ima neku sportsku aktivnost.
Kad smo kod hrane i zdravog načina život, kako jesti zdravo prema vama?
– Jesti što svježiju lokalnu hranu koja nije previše obrađena i napravljena je na što jednostavniji način. Također, bitno je jesti mnogo povrća i voća i izbjegavati jako prženu hranu, posebice meso kojeg treba jesti što manje, samo kao dodatak ili neku deliciju. Meso čak ne bi trebalo jesti baš svaki dan, no bitno je da je meso lokalno, čisto i organsko.
Nemojte jesti voće koje nije sezonsko, recimo mango usred zime koje je došao s druge strane svijeta, jer ima sigurno nekakve kemikalije. Isto tako, nemojte jesti meso peradi koje dolazi s neke sumnjive farme i moguće je genetski modificirano, jer unošenjem takvoga mesa zapravo unosite sve te štetne kemikalije u svoje tijelo.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Kako vi i vaš partner održavate zdrav život u smislu nekih aktivnosti, tjelovježbe i sličnoga?
– Pa, on vježba, ja ga gledam. Ja baš i ne vježbam previše, češće idem u šetnje. Za one koji vode i žele voditi zdrav život, nekad treba biti i domišljat, kao moj Alvaro primjerice, koji je bio na Mykonosu s prijateljima, pa je na večeru uzeo tenisice za trčanje kako bi se doma vratio trčeći, jer inače ne bi u tom danu imao nikakvu veću fizičku aktivnost.
Šalim se, no zapravo i jest tako, ne razmišljam o tome kad bih trebala ići na spavanje, idem i u jedanaest navečer i u četiri ujutro i probudim se kad želim, bez alarma. Više sam noćni tip, večer mi je najbolja i imam vrijeme za sebe, nitko mi ne šalje poruke i mobitel mi ne vibrira. Navečer mogu razbistriti misli i mogu razmišljati, pa dobijem često i neke ideje. Sad idem spavati ranije zbog njega, a on kasnije zbog mene, to je taj neki naš kompromis s obje strane.
Dobrotvorni rad
Koji su vaši interesi osim svega onoga čime se primarno bavite?
– Jako volim životinje, pa me zanima i rad u dobrotvorne svrhe koji je povezan sa životinjama, kao i rad u dobrotvorne svrhe općenito. Wellness i zdravlje me zanimaju pa trenutno radim na nekoliko projekata s velikim kompanijama, a zanimaju me i kriptovalute.
Kojim konkretno radom u dobrotvorne svrhe se bavite?
– Pa, mnogo toga različitog sam dosad radila u dobrotvorne svrhe. Iako nemam neki vlastiti projekt, trenutno preko zaklade koju sam osnovala s partnerima radim na tome da omogućimo ljudima u Africi čistu vodu za piće. Podupirem i razne HIV zaklade, kao recimo onu Eltona Johna, a nedavno sam vodila i posljednji Life Ball u Beču koji je također usmjeren na istraživanja vezana za HIV. Nekoliko godina vodila sam i MTV Staying Alive, surađivala sam s UNICEF-om, Crvenim križom i drugim udrugama i institucijama. Jučer sam baš razgovarala s Paulom Haggisom vezano za jedan humanitaran događaj koji će se održati tijekom Venecijanskog filmskog festivala.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Za kraj, kao vrlo uspješna poslovna žena koja je ostvarila brojne kontakte i imala razne suradnje s velikim zvijezdama, koji su vam daljnji planovi općenito te što biste dali našim čitateljima kao recept za uspjeh?
– Plana nemam, želim sve isto kao dosad, više toga, no sve to, samo veće i bolje. Svakako nisam osoba koja voli sjediti i ne raditi ništa; upravo suprotno, volim raditi, volim izazove i imam ideje.
Ne planiram usporiti za sad. Ono što želim istaknuti jest činjenica da shvaćam da nije svima u životu bajno, stoga sam vrlo zahvalna na životu koji imam, kao i na svemu onome što sam postigla dosad, a bar na neki način, kroz humanitarni rad, želim to i vratiti. Što se tiče uspjeha, smatram da se ne treba uvijek samo uspinjati, nekad je potrebno i stati te reći kako je trenutna situacija u redu, jer uvijek postoje oni kojima je mnogo gore.
Poruka za uspjeh bi bila – radite ono što potiče vašu strast i nećete raditi niti dana.
Hrvati žive u skladu s prirodomU Hrvatskoj niste prvi puta – znači da vam se sviđa ovdje? |