Nesvakidašnja kampanja

Vlasti u Japanu pokrenule nevjerojatnu kampanju. Zabrinuti su jer mladi u toj zemlji piju – premalo alkohola

P. N.

Foto iStock

Foto iStock

Pad potrošnje sakea i drugih pića osjetno je utjecao na na pad prihoda od poreza na pića poput sakea



Prilično nevjerojatna priča dolazi iz Japana – tamošnje vlasti pokreću kampanju kako bi poticali mlade da piju više alkoholnih pića!.


BBC piše kako mlađe generacije Japanaca piju daleko manje alkohola nego njihovi roditelji, što je već osjetno utjecalo na pad prihoda od poreza na pića poput sakea. Stoga je od strane porezne uprave pokrenuta nacionalna kampanja da se taj trend preokrene.


Natječaj cilja na Japance od 20 do 39 godina od kojih se traže ideje kojima bi se pokrenula potražnja za alkoholom u toj skupini, bilo da se radi o sakeu, viskiju, pivu ili vinu. Autori natječaja navode kako su razlozi za smanjenje potrošnje alkohola u toj zemlji vezani za starenje stanovništva, ali i pandemiju covida.




Svjetska banka procjenjuje da je gotovo trećina stanovništva Japana starija od 65 godina što je najveći udio u svijetu.


Kampanja u Japanu naišla je na kritike zbog promicanja nezdrave navike. No kako bilo, prijedlozi se primaju do kraja rujna, a konačni će biti predstavljeni u studenom.