Ana Maria Ricov

Shibesu zimska kolekcija za naše najbolje četveronožne prijatelje je nešto neodoljivo

Ivana Kocijan

Foto: Doris Fatur

Foto: Doris Fatur

Tople kreacije za pse i ljude

Kada su 2020. godine pod etiketom Shibesu svjetlo dana ugledale prve »matching« kabanice za pse i njihove vlasnike, dizajnerica Ana Maria Ricov na umu je imala mantru da »ne postoji loše vrijeme, već samo neprikladna odjeća«.


U želji da boravak u prirodi učini ugodnijim, praktičnijim i šarmantnijim, čak i kada vremenske prilike postanu neprilike, kreirala je vodonepropusne jakne koje štite kućne ljubimce i njihove ljude od kiše i vjetra.


Ove je zime Shibesu otišao korak dalje: linija »matching« kabanica za odrasle, djecu i pse nadopunjena je novom, toplijom edicijom. Zimsku kolekciju upotpunila je linija zimskih vodonepropusnih jakni koje, osim što štite od vjetra i kiša, pružaju dodatnu zaštitu od snijega i zimskih minusa.


Foto: Doris Fatur


Kako bi šetnje s četveronožnim prijateljima i u hladnoj sezoni bile duge i bezbrižne, jakne su podstavljene toplim izolatorima. Posebno će odgovarati malenim i kratkodlakim pasminama, ali i svim onim psima koji zime provode u grijanim prostorijama, zbog čega ne uspijevaju dobiti dovoljno toplu dlaku koja bi ih štitila od hladnih zimskih uvjeta i niskih temperatura.


Ricov je kolekciju nadopunila i posebno dizajniranom torbom s toplom podstavom koja može poslužiti kao nosač, ali i grijač za pse malih pasmina, a koja će duži boravak na otvorenom učiniti ugodnijim i praktičnijim.


Kao i prethodne kolekcije, dizajn odlikuju jednostavni i univerzalni krojevi upotpunjeni razigranim i neobičnim dezenima koji su crtani ručno, što im daje osebujan karakter i notu prepoznatljivosti, a modelima upečatljivih uzoraka ove su zime pridodane i jednobojne varijante u nijansi breskve i pijeska te vibrantnoj tirkiznoj koje će se lako upariti s postojećim modelima s uzorcima.


Foto: Doris Fatur


– Imam snažnu želju da Shibesu proizvodi budu vječni, kako dizajnom, tako i kvalitetom. Shibesu ne prati trend, već ima fokus na bezvremenskom i trajnom dizajnu koji donosi pozitivnu energiju pri svakom nošenju, izjavila je dizajnerica čiji brend posebnu pažnju vodi o održivosti te svojim djelovanjem ne ostavlja trag u okolišu, imajući na umu zero waste principe.


Svaki komadić tkanine nastoji se iskoristiti, u proizvodnji se rabe tkanine od recikliranih materijala, u tisku se koriste ekološki prihvatljive i biorazgradive boje na bazi vode, a kolekcije se proizvode u malim količinama i izrađuju po narudžbi.


Fotografije prateće kampanje potpisuje Riječanka Doris Fatur kojoj su pred fotoobjektivom pozirali Katarina Skelin, Bojan Jončić i Stefano Katunar.