Beauty aktivizam

Rosie Huntington-Whiteley kreirala je dva ruža u limitiranom izdanju

Dijana Ljubanović

FOTO/Instagram @rosiehw

FOTO/Instagram @rosiehw

Ruž za usne kojim ćete učiniti dobro djelo.



Rosie Huntington-Whiteley dugo je bila izvor zvjezdane inspiracije za šminkanje: toliko da je manekenka 2018. pokrenula vlastitu platformu za ljepotu, Rose Inc.


Poznata po svom modernom pogledu na glamur, gdje baršunasta koža, svjetlucave boje sjenila i satenske nude usne zauzimaju središnje mjesto u pristupu uljepšavanju, nije nimalo iznenađujuće što ona ima moć prodati proizvod tisućama žena koje vole njen stil.


Sada je Huntington-Whiteley surađuje s održivom linijom šminke La Bouche Rouge kako bi zajedno kreirali dva ekskluzivna seta ruževa koji su upravo lansirani.


View this post on Instagram

A post shared by Rosie HW (@rosiehw)





Sa sjedištem u Parizu, La Bouche Rouge je brend koji se okreće tradicionalnoj proizvodnji, demonstrirajući da proizvodi nježni prema okolišu mogu biti i lijepi i praktični.


Od bronzera do ruževa koji dolaze u ambalaži od nehrđajućeg čelika, povezani kožom, a sve je zaokruženo lijepim detaljima. Uglađeni, u papir umotani refili jednostavno se kliknu i obace na svoje mjesto, što znači da vašu originalnu kupnju možete zauvijek zadržati.


La Bouche Rouge preispitao je svaki pojedini korak proizvodnog procesa kako bi osigurao da niti jedan proizvod nema loš učinak na planet.


Formule su veganske, bez mikroplastike, a ulijeva se u sastojke dobre za kožu, poput hijaluronske kiseline biljnog podrijetla i algi. Kožnu ambalažu ručno izrađuju u Tanneries du Puy koja je u vlasništvu Hermèsa.


Svaka prodaja dolazi s donacijom Eau Vive Internationale koja djeci u Togu pruža čistu pitku vodu. Svaka kupnja ruža jednaka je 100 litara vode.