Foto: Promo
Iako je riječ o univerzalnom iskustvu, modna industrija uglavnom se ponaša kao da žene žive u statičnim tijelima
Mijenjanje ženskog tijela iz tjedna u tjedan, pa i iz dana u dan, dio je svakodnevice: ciklus, hormoni, probava, stres, trudnoća, postpartalno razdoblje ili menopauza često određuju kako nam odjeća stoji.
Iako je riječ o univerzalnom iskustvu, modna industrija uglavnom se ponaša kao da žene žive u statičnim tijelima. Upravo iz tog nesklada proizašao je Nunnchi, novi hrvatski brend koji pokreće dizajnerica Tamara Ivić Morasi.

Tamara Ivić Morasi, Foto: PR
Dugoročne kupnje
Poznata po brendu Zoe Leggings, Ivić Morasi i u Nunnchiju zadržava usmjerenost na udobnost, kvalitetne materijale i precizan kroj.
Inspiraciju je, kaže, snažno oblikovalo majčinstvo i iskustvo stalnih tjelesnih promjena.
Brend cilja žene koje žele odjeću jednostavne elegancije, komade udobne poput lounge wear-a, ali s izgledom dizajnerskog odjevnog predmeta.
Riječ je o kupnjama koje se planiraju dugoročno: profesionalke, kreativke, poduzetnice i majke koje cijene prirodne materijale, dobar kroj i funkcionalan ormar.
Osnovna ideja je odjeća koja prati ženske tjelesne promjene, umjesto da ih ignorira. Svaki je komad konstruiran tako da pristaje bez obzira na manje fluktuacije u težini, prati pokret i ostaje vizualno jednostavan, ali ne i sterilan.
Brend ističe malu serijsku proizvodnju, europske materijale i izradu u Hrvatskoj.

Foto: PR
Responsive designwear
Prva kolekcija predstavlja koncept responsive designweara, odjeće koja se prilagođava tijelu i svakodnevnim situacijama. Materijali dolaze iz Portugala, a modeli su razvijeni tako da nude slobodu kretanja i osjećaj lakoće.
Izgledom pripadaju dizajnerskoj estetici, ali se nose poput udobne dnevne odjeće.
Kolekciju čine dvostrani lyocell topovi, piqué odijelo s naglašenim ramenima, pleteni rib knit set te pleated tailored hlače prilagođene stvarnim ženskim proporcijama.
Iz brenda posebno izdvajaju Black Jacquard Set, zamišljen kao hero komad i početak planiranih limitiranih izdanja.
Naziv brenda dolazi od korejske riječi nunchi, sposobnosti intuitivnog čitanja situacija i ljudi. Za Ivić Morasi, bivšu reprezentativku u taekwondou, taj pojam označava mjeru, empatiju i instinkt, vrijednosti koje želi prenijeti i u dizajn.
Ivić Morasi ima dugogodišnje iskustvo u industriji: vodila je Zoe Leggings do prodaje, a zatim radila kao dizajnerica i kreativna direktorica.

Foto: PR
Elegancija koja ne žrtvuje udobnost
Nunnchi opisuje kao spoj tog profesionalnog puta i osobnih iskustava.
“Cijeli život sam u pokretu i važna mi je odjeća koja taj ritam prati. Tražila sam eleganciju koja ne žrtvuje udobnost.
U trudnoći i postpartumu postalo mi je potpuno jasno koliko se žensko tijelo mijenja i koliko se većina odjeće tim promjenama ne prilagođava.
Nisam željela kupovati novu garderobu sa svakom promjenom. Htjela sam stvoriti odjeću koja se prilagođava meni, i ženama poput mene. To je bio okidač za Nunnchi”, kaže dizajnerica.
Nunnchi sada ulazi na scenu kao brend koji preispituje ustaljene prakse i nudi funkcionalnu, dugotrajniju alternativu standardnoj ponudi.

Foto: PR