»The Hilfiger Racing Club«

Nova kolekcija: reimaginacija preppy stila slavnog Tommyja Hilfigera

Sandy Uran

Foto: GLEN LUCHFORD

Foto: GLEN LUCHFORD

Glavna lica kampanje su glumac Nicholas Hoult i supermodel Claudia Schiffer, koji oživljavaju Hilfigerovu viziju modernog preppy stila – spoj tradicije, slobode i sofisticirane igre

Tommy Hilfiger predstavio je jesensku kolekciju »The Hilfiger Racing Club« čiji je naziv inspiriran bogatim nasljeđem američkog stila i duhom koji pomiče granice.


Prati je kampanja koja spaja luksuznu nostalgiju motosporta s prepoznatljivom preppy estetikom u suvremenom, odvažnom izdanju.


Glavna lica kampanje su glumac Nicholas Hoult i supermodel Claudia Schiffer, koji oživljavaju Hilfigerovu viziju modernog preppy stila – spoj tradicije, slobode i sofisticirane igre.


– Reimaginacija preppy stila je srž moje kreativne vizije već 40 godina. Od početaka sam kombinirao klasični američki stil s vibrantnim kulturnim utjecajima i uzbuđen sam što to nasljeđe nastavljam graditi. Ova sezona donosi novo poglavlje s kampanjom koja pruža svjež zaokret jednom od ključnih trenutaka preppy kalendara, istaknuo je dizajner.



Foto: Glen Luchford

Kampanju potpisuje renomirani fotograf Glen Luchford. Njegov objektiv prenosi energiju i individualnost likova koje tumače Hoult – u ulozi šarmantnog vozača i zaljubljenika u vintage motosport, te Schiffer – kao oličenje glamura i bezvremenske elegancije.


– Interpretacija ove kolekcije nosi onu energiju koju obožavam na stazi. To je tradicija isprepletena životom i zabavom. Klasični američki preppy izgled u svom najboljem izdanju – bezvremenski i cool, rekao je Hoult, dok je Schiffer dodala:


– Tommy ima nevjerojatnu sposobnost stvaranja kolekcija koje su istovremeno razigrane i sofisticirane. Osjećaj slobode i radosti pretočio je u ovu kampanju – bilo je zadovoljstvo biti dio tog svijeta.


Ova kolekcija predstavlja stav. Svaki detalj slavi nasljeđe motosporta i klasične američke mode, ali istodobno otvara vrata novoj eri stila: slobodnog, odvažnog i osobnog. Jesen 2025. donosi i početak novog modnog narativa brenda pod sloganom »You’re Invited, No RSVP Required« – poruke otvorenosti, inkluzije i autentičnog izraza.


Ako se prouči kolekciju, vidljivo je da je u pitanju nasljeđe kroz bogatstvo tekstura i slojevitih kombinacija: tartan košulje, traperice s vodootpornim završnim slojem, kaputi od održivih mješavina vune s upečatljivim kariranim uzorkom. Njujoršku eleganciju dizajner oživljava kroz oksford košulje ispod rugby majica, ležerno nošene kravate, plisirane suknje uz duks majice s amblemima i traperice, dok torba American Icon upotpunjuje svaki stajling. To je moderno nasljeđe preppy stila okrenuto naglavačke, ali i dalje u prepoznatljivom Hilfigerovom duhu.