U fokusu narukvice

Nova kolekcija brenda Mojati: Pag, Cres, Lošinj, Mljet i Vir na modnim suvenirima

Life

Foto; Press

Foto; Press

U kolekciji se tako sada nalazi ukupno 16 hrvatskih otoka

Nakon što je prošle godine dizajnerski koncept brend Mojati predstavio jedinstvenu ljetnu kolekciju pod nazivom »Život uzme, Mojati vrati« inspiriranu hrvatskim otocima, za ovogodišnju sezonu novu je kolekciju odlučio upotpuniti inovacijama koje predstavljaju idealan suvenir s jadranske obale i nazvati je »Sve bi seke nosile Mojati«.


U fokusu ove kolekcije tako su narukvice, bijele majice kratkih rukava, plave oversized veste, čarape, torbe za plažu, privjesci za mobitele i ključeve te mirisne svijeće. A s obzirom na velik interes, dizajnerski tim brenda u svoju je ponudu dodao i nove otoke – Pag, Cres, Lošinj, Mljet i Vir. U kolekciji se tako sada nalazi ukupno 16 hrvatskih otoka.


Novitet u ponudi u odnosu na lanjsku kolekciju svakako su čarape koje dolaze u tri veličine, a čiji su centralni motiv ručno našiveni, štikani otoci. Tu je i omiljeni ljetni dodatak, privjesci za mobitel čije perlice svijetle u mraku i tako podsjećaju na krijesnice bez kojih su ljetne večeri nezamislive.



Mojati je kolekciju upotpunio i privjescima za ključeve koji mijenjaju boju ovisno o svjetlu pod kojim se gledaju čime podsjećaju na sjaj i ljeskanje Jadranskog mora. Svaki komad nakita i odjeće iz kolekcije predstavlja otok iz kojeg crpi inspiraciju i to na način da odražava ono što je specifično za baš tu destinaciju, kako bi ih svatko mogao ponijeti i nositi sa sobom uspomene koje će trajati i kada dugo, toplo ljeto prođe.



A u suradnji s domaćim brendom prirodne kozmetike Melli Aromatica, Mojati je osmislio i mirisne, aromaterapijske svijeće koje će u svaki dom donijeti dašak specifičnih mirisa koji se mogu osjetiti isključivo na otocima Hvaru, Visu, Braču, Zlarinu, Lokrumu i Murteru. Svijeće dolaze u posebno dizajniranoj kutijici što ih čini idealnim poklonom s ovih ljetnih destinacija.



O brendu Mojati


Koncept brend Mojati nastao je 2017. godine, kao projekt dvije najbolje prijateljice s velikim snovima i beskrajnim idejama čiji je i danas cilj uhvatiti dobre vibracije iz svih krajeva svijeta i pohraniti ih u jednom Mojati proizvodu. Začetnice brenda su diplomirana arhitektica Jelka Margarita Bogdanić i pravnica Ira Pećarević, a timu se kasnije pridružio i produkt dizajner Karlo Jelić.