60 godina

Slave rođendan: Dr. Martens i Hello Kitty lansirali zajedničku kolekciju za vječne djevojčice

P. N.

FOTO/iStock

FOTO/iStock

Kako bi prigodno proslavili 60. obljetnice dvaju ikoničnih brendova, Dr. Martens i Hello Kitty lansirali su limited kolekciju s posebim akcentima na stil i estetiku oba brenda.



Spoj nespojivog ovoga puta pretvoren je u skladni dizajn koji je itekako nosiv. S obirom da su oba brenda zadržala najbolje od sebe, riječ je modelima koji se mogu uklopiti u svaki stil. Od emo djevojaka do trendeseterica koje bi voljele svoju proljetnu garderobu upotpuniti statement obućom. Cvjetne haljine i Dr. Martens Hello Kitty čizme ili cipele, ovoga bi proljeća mogle osvojiti ulice.


Isprva, moglo bi se pomisliti kako je riječ o čudnom i oprečnom spoju koji je nemoguće učiniti privlačnim. Previše eksperimentalnosti ili ekstravagancije koja bi eventualno mogla funkcionirati u konceptualnim kombinacijama, no ipak je pronađena formula. Estetika dr. Martensa nije se sukobila sa slatkastom i nježnom Hello Kitty estetikom pa se čini kako ovaj kontrast savršeno funkcionira.


Dr. Martens s prepoznatljivim likom Hello Kitty


Dr. Martens najgrublje siluete poput Jadon čizme, njihov Jadon 1461, i posljednje njihove sandale s likovima životinja, dizajnirane s naramenicama s lukovima, ušicama u obliku srca, čvrstim vezicama i visokim potplatima samo čine obje stvari čak i boljima. Kolekcija sadrži klasičnu čizmu 1460 u svim veličinama gdje se mogu pronaći izdanja čak i za najmlađe, a tu su i slatke čarape s čipkom koje savršeno pristaju ovoj obući.




Hello Kitty nastavlja sa svojim konceptom udruživanja s drugim brendovima kako bi svojim obožavateljima ponudili uvijek nove i atraktivne proizvode s prepoznatljivim likom mačke. Posebno je uzbudljivo, kako se čini po reakcijama publike na društvenim mrežama, što su baš za ovaj veliki jubilej odabrali upravo Dr. Martens – kultni brend koji je obilježio generacije. Ranije se Hello Kitty brend udruživao s raznim brendovima odjeće i obuće, čime su više puta dokazali sklonost ka eksperimentiranju i otvorenost. Prije samo dvije godine, udružili su se s Converseom, a prije toga povezali su se i s Pumom.



Nova kolekcija koja je već skupila vojsku obožavatelja, dostupna je u trgovinama Dr. Martens širom svijeta i na drmartens.com.