Foto: Filip Gržinčić
Fotografije koje potpisuje hvaljeni riječki fotograf Filip Gržinčić, uz kreativno vodstvo Marka Perožića, donose spoj mode i kulture. Ideja kampanje nastala je na temeljima partnerstva Tower Centra s tvrtkom Rijeka 2020
RIJEKA – Kao uvod u najiščekivaniji događaj ove godine – EPK 2020. – kada Rijeka preuzima ulogu Europske prijestolnice kulture, Tower Center Rijeka predstavlja službenu kampanju kojom postaje prijestolnica mode. Tower i ove sezone u suradnji s riječkom agencijom Fabula nastavlja s novitetima u konceptu i dizajnu svojih kampanja koje komuniciraju nove kolekcije, kao i sniženja. Umjesto generičkih vizuala, odlučuje se za modnu fotografju koja priča priču riječke kulturne baštine.
Fotografije koje potpisuje riječki fotograf Filip Gržinčić uz kreativno vodstvo Marka Perožića, donose spoj mode i kulture. Kampanja komunicira na nenametljiv način, a u skladu s nadolazećim kulturnim, kao i modnim događajima. Ideja kampanje nastala je na temeljima partnerstva Tower Centra s tvrtkom Rijeka 2020, zaduženom za organizaciju EPK 2020. u Rijeci.
Kako su riječka kultura i svjetska moda spojene u jednoj fotografji? Nakon višetjednih pregovora za lokaciju snimanja odabrana je palača Modello koja bilježi bogatu kulturnu povijest. Građevina je podignuta 1882. na mjestu srušenog kazališta Adamić, o čemu svjedoči spomen ploča iz 1897. na pročelju koju je dao postaviti Adamićev unuk, riječki gradonačelnik Giovanni Ciotta. Projekt su izradili čuveni bečki arhitekti Fellner i Helmer po uzoru na francuska mansardna krovišta te stilski kombinirajući renesansu i barok pariškog Louvrea. Interijer je i danas inspiracija sam po sebi: raskošni lusteri, bogato ukrašeni zidovi, kamin…
Najnovije kolekcije iz Tower Centra nacionalnih i svjetskih brandova među kojima su Mango, Guess, Varteks, Comma Reserved, Fashion & Friends, Sally Atellier, Optika Anda i drugi, odjenula Tea Mlinarić, model i bivša Miss Hrvatske. Za make-up se pobrinula vizažistica Romana Poropat, a za kreativni styling kose bila je zadužena Ina Čeko. Uigrana ekipa zajedno je radila i na prošloj, ljetnoj kampanji Tower Centra, kada se odlučila za potpuni zaokret u vizualnom izričaju: fotografranje modela i stvaranje vlastitih, brendiranih vizuala u kojima se nalaze predmeti koji kupac može pronaći u centru.
– Kroz elegantan styling, karakternog modela te snimanjem u zaista inspirativnom prostoru, postigli smo da kampanja dočarava raskoš dostojnu jedne prijestolnice mode, opisao je svoju inspiraciju kreativni direktor Perožić.
Kako doznajemo, tim nastavlja suradnju i najavljuje novu kampanju – na nekoj novoj, bajkovitoj lokaciji.