Nova kolekcija

Mateo Kovačić i Joško Gvardiol u retro kampanji za Lunilou: “Vrijednosti koje ne izlaze iz mode”

Life

Foto: Jakov Baričić

Foto: Jakov Baričić

Retro kampanja vizualno i emocionalno evocira vrijeme kada su dani bili ispunjeni jednostavnim radostima

Kada se spoje nostalgični trenuci iz djetinjstva, prijateljstvo koje inspirira i modni brend koji duboko vjeruje u vrijednosti — nastaje kampanja koja ne prolazi nezapaženo.


Upravo to donosi najnovija kolekcija Lunilou u suradnji s Mateom Kovačićem i Joškom Gvardiolom – dvojicom vrhunskih nogometaša i prijatelja, ali i uzora jednoj cijeloj generaciji mladih.



Povratak u djetinjstvo


Nova Lunilou kolekcija donosi povratak u djetinjstvo i slavi uspjeh kroz trud, odricanje i prijateljstvo.


Retro kampanja vizualno i emocionalno evocira vrijeme kada su dani bili ispunjeni jednostavnim radostima: igranjem videoigara na starim konzolama, gledanjem nogometa na CRT televizorima i obiteljskim ritualima koji su stvarali neizbrisiva sjećanja.


Scenografija je pažljivo osmišljena da vjerno dočara duh kasnih 90-ih i ranih 2000-ih, s naglaskom na osobnu priču i iskrene emocije.


Kreativno vodstvo ove kampanje preuzela je Izabel Kovačić, vlasnica brenda Lunilou, koja je kroz svaki kadar vješto ispričala priču o odrastanju, prijateljstvu i vrijednostima koje ostaju. Kombinacijom estetike, emocije i stila, Izabel je uspjela stvoriti atmosferu koja nas vraća u vrijeme kada je sve bilo jednostavnije, a snovi su se gradili strpljivo i iskreno.




Svaka kolekcija prati autentičnu priču — o obitelji, o snovima, o putovanju, o vrijednostima koje nas oblikuju.


Za Lunilou, odjeća nije samo stvar izgleda, već i osobnog identiteta.


Kampanja s Mateom i Joškom naglašava važnost toga da ostaneš vjeran sebi, te odaje počast svim onim “nevidljivim” trenucima iza velikih uspjeha – treninzima po kiši, odricanjima, podršci bližnjih i svakodnevnim malim pobjedama.


“Nije bilo lako, ali nikada nisam zaboravio zašto sam počeo. Ova kampanja me vratila na početke i podsjetila koliko je važno ostati vjeran sebi”, poručuje Mateo Kovačić, čija skromnost i posvećenost nogometu ostaju njegova najveća snaga.


“U svakom uspjehu, najviše znače ljudi koji su s tobom od početka. Snimanje s Mateom bilo je kao povratak u dane kad je sve bilo igra — i to je ono što me najviše inspirira”, dodaje Joško Gvardiol.




Kolekcija za proljeće/ljeto 2025. nosi sve karakteristike brenda: bezvremenski krojevi, neutralna paleta boja i 100% prirodni, certificirani materijali koji jamče udobnost, dugotrajnost i održivost.


Ključni komadi uključuju pamučne oversized majice i kratke hlače, sportske čarape s logotipom LNL i funkcionalne torbe — idealne za svakodnevicu, ali s karakterom.


Za Lunilou je moda produžetak stava, a ova kampanja jasno poručuje: budi dosljedan sebi, njeguj odnose, čuvaj planet i nikada ne zaboravi zašto si počeo.


Proizvodi su dostupni na www.lunilou.com te u Lunilou dućanu u Kaptol centru, stoji u priopćenju.