Ili suncobran?

Ljudi su prilično ljuti na Gucci i Adidas. Njihov “kišobran” od 9 tisuća kuna nije vodootporan

Sanda Milinković

Foto: iStock

Foto: iStock

U opisu proizvoda lijepo piše da kišobran neće ispuniti svoju osnovnu dužnost.

Planetarno popularni brendovi Gucci i Adidas, lansirali su kišobrane zanimljivog dizajna po cijeni od nešto više od devet tisuća kuna.


Ako vas je cijena šokirala, onda će vas još više šokirati negativne recenzije korisnika koji redom pišu da ovaj kišobran ne pruža ni najmanju zaštitu od kiše.


Doduše, kompanije su na svojim službenim stranicama naznačile da ovaj kišobran štiti od “sunca” te da je za “svrhu dekoracije.”


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Volv (@getvolv)



“Suradnja Adidas x Gucci rezultirala je i suncobranom zajedničkog printa. Molimo da pazite, nije vodootporan već služi kao zaštita od sunca i za dekoraciju”, napisali su.


Unatoč tome što su brendovi stavili oznaku “sun umbrella” što bi značilo suncobran, a ne kišobran, ljudi su se uhvatili ideje kišobrana pa ovaj model opisuju bizarnim i nelogičnim.


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Marketing Times India (@marketingtimesindia)



Kišobran je postao posebno vruća tema na kineskoj društvenoj mreži Weibo gdje su korisnici ogorčeni što kišobran ne štiti od kiše, piše DNA.


Iako svatko ima pravo na svoje mišljenje, ovakvi dizajni i proizvodi ionako su više statusni simbol nego nešto što će prosječan građanin uzeti na posao dok vani “lijeva kao iz kabla”.