Štorija od mašte

Ivana Barić umjetnica je koja ručno izrađuje neodoljive unikatne Daisy Backpacks

Lucija Sučić

Foto: Helena Balaž / HB studio

Foto: Helena Balaž / HB studio

Po struci magistra primijenjenih umjetnosti, Ivana svoje znanje i iskustvo kiparice primjenjuje u stvaranju svojih proizvoda

Svaki puta kada Daisy ruksak prošeta ulicom, garantirano je da će se za njime mnogi okrenuti. Nama su neodoljivi Daisy Backpacks zapeli za oko na prvi pogled zbog šarmantnog i unikatnog dizajna te zbog toga što su uistinu posebni modni dodaci!


Marljive i kreativne ruke koje im daruju život su ruke Ivane Barić, čija je ljubav prema šivanju i dizajnu počela još u ranom djetinjstvu, a otkrila ju je igrajući se na starinskoj šivaćoj mašini.


Po struci magistra primijenjenih umjetnosti, Ivana svoje znanje i iskustvo kiparice primjenjuje u stvaranju svojih proizvoda. Kako je krenula čitava priča, zašto Daisy Backpacks nosi baš to ime i koji joj je omiljeni model u već sad pozamašnoj kolekciji unikatnih primjeraka, saznajte u nastavku teksta!


Kako i kada je nastala priča sa brendom?


“Moja priča s brendom započela je nakon diplomiranja na fakultetu i odluke da pokrenem nešto svoje. Iako sam oduvijek uživala u šivanju, nikada nisam ni sanjala da ću se baviti izradom ruksaka. Međutim, nakon što sam izradila svoj prvi ruksak, primijetila sam da ljudi sve više pokazuju interes za njega i to me potaknulo da krenem u stvaranje vlastitog brenda”.



Otkuda je proizašla ideja za ime? Ima li neko posebno značenje?


“Ime brenda Daisy Backpack je zapravo kombinacija mog nadimka- Ivančica, a kako se bavim izradom ruksaka, ime je nastalo bez puno razmišljanja”.


Što je prvo nastalo u kreativnoj radionici Daisy Backpacks? O kojem je proizvodu bila riječ?


“Prvi proizvod koji je nastao u mojoj kreativnoj radionici bio je zeleni ruksak sa zig-zag uzorkom, koji sam nosila sa sobom svuda i svi su me pitali za njega. Naravno da nije bio savršen i bilo je puno prostora za usavršavanje, ali dao mi je inspiraciju da nastavim stvarati“.



Kako izgleda jedan prosječan dan “na poslu”?


“Svaki dan je drugačiji i donosi nove izazove, a to je upravo ono što volim kod svog posla. Ponekad cijeli dan provedem šivajući, dok neki drugi dan provedem pakirajući i šaljući narudžbe ili fotografirajući svoje proizvode. Svaki dan je poseban na svoj način“.


Koliko je vremena potrebno u prosjeku za izradu jednog ruksaka?


“Vrijeme izrade jednog ruksaka ovisi o složenosti dizajna i veličini ruksaka. Za neke jednostavnije modele mi je potrebno oko 4 sata, dok za neke složenije modele koji su personalizirani i rađeni prema posebnim narudžbama izrada traje i preko 7 sati”.



Otkuda potječe inspiracija za radove?


“Inspiraciju najčešće crpim iz svoje kreativnosti i ljubavi prema šarenim bojama i uzorcima. Kada kreiram nešto novo, obično se igram s materijalima i uspoređujem ih, sve dok ne pronađem savršenu kombinaciju. Ponekad mi osoba za koju kreiram ruksak dođe s vlastitom idejom i nakon toga taj ruksak postane vrlo popularan”.



Imaš li omiljeni model?


“Moj najdraži model je definitivno najnoviji Ruffle model. Slatki volančići na poklopcu su ono što ga izdvaja od drugih, a istovremeno i upotpunjuju svaki outfit čime ga čine idealnim za sunčane proljetne dane”.


Tko su najčešći klijenti?


“Moji najčešći kupci su djevojke koje traže nešto posebno i unikatno za svakodnevnu upotrebu. Također, mnogi ljudi kupuju moje ruksake kao darove za svoje najmilije, posebno za posebne prigode. Zanimljivo je da su Daisy ruksaci jako popularni i među učiteljicama koje se odmah zaljube u šarenilo boja i uzoraka”.



Koji radovi su najpopularniji?


“Najtraženiji su definitivno mini modeli Rolltop ruksaka, a posebno oni s uzorcima prirode”.


Ima li nekih zanimljivih suradnji, prošlih ili budućih?


“Naravno, 21.5. ću predstaviti svoje proizvode u Zagrebu na festivalu Projekt Ilica Q’art. Jako se veselim festivalu jer će to biti moj prvi sajam u Zagrebu”.



Koji su planovi za budućnost?


“Moj cilj je nastaviti stvarati nove i jedinstvene proizvode za svoje kupce. Trenutno planiram razviti muške i dječje kolekcije, kako bih svoj brend učinila dostupnim svima. I naravno, nastaviti biti kreativna i uživati u svakom trenutku šivanja i stvaranja”.