Fotografirala: Ana Križanec
Interhome diljem zemlje surađuje sa više od 3.000 pomno odabranih objekata gdje povrh globalne distribucije i kontinuirane lokalne podrške nudi i kompletnu uslugu upravljanja kapacitetima privatnih iznajmljivača
Interhome, vodeći europski specijalist u iznajmljivanju kuća i apartmana za odmor, osnovan 1965. u Švicarskoj pod imenom Swiss Chalets, otvorio je danas u Matuljima novi centralni ured za Hrvatsku.
Tvrtka je u hrvatskom turizmu intenzivno prisutna već više od dva desetljeća, iako su s hrvatskim iznajmljivačima počeli raditi već u drugoj polovici 80-ih godina, a danas Interhome diljem zemlje surađuje sa više od 3.000 pomno odabranih objekata gdje povrh globalne distribucije i kontinuirane lokalne podrške nudi i kompletnu uslugu upravljanja kapacitetima privatnih iznajmljivača.
Uz brojne goste, otvaranju su prisustvovali Dalibor Bile, direktor Interhomea za Hrvatsku, Hana Brković, voditeljica strategije i poslovnog unapređenja Interhomea Hrvatska, član Uprave Interhome grupacije Jörg Herrmann, glavni izvršni direktor HomeToGo-a Valentin Gruber, kao i načelnica Općine Matulji Ingrid Debeuc.
Ključ uspjeha temeljen na dva stupa
Na svečanosti otvaranja Jörg Herrmann je istaknuo da kompanija s hrvatskim partnerima dijeli dugu i vrlo uspješnu suradnju, koja je započela još osamdesetih godina prošlog stoljeća te da je kroz izazovne godine Domovinskog rata, broj vlasnika objekata s kojima Interhome posluje, rastao.
“Ključ uspjeha naše suradnje se temelji na dva stupa. Jedan je to što uvijek nastojimo stvoriti najbolju ponudu za naše vlasnike, kao i same goste, a drugo je i činjenica da imamo sjajne djelatnike u Hrvatskoj, kazao je Herrmann.

Član Uprave Interhome grupacije Jörg Herrmann
Okupljenima se obratio i Valentin Gruber koji je istaknuo kako je Interhome od kolovoza ove godine dio HomeToGo grupe koja je osnovana 2014. u Berlinu, a danas je globalno prisutna. Iako, kako je kazao, “Europa je njihov dom”.

Glavni izvršni direktor HomeToGo-a Valentin Gruber
Interhome u Hrvatskoj nudi preko 3.000 objekata, od jednostavnog apartmana pa do glamuroznih vila. Pokrivaju cijelu zemlju, odnosno od Istre pa sve do juga Dalmacije uključujući i otoke, prisutni su u Gorskom Kotaru, a ulaze i na tržište kontinentalne Hrvatske.
Dalibor Bile je pojasnio kako je preko 55 posto objekata iz njihova portfelja unaprijeđeno vanjskim bazenom, a osim toga tu i svi ostali sadržaji kojima se osigurava znatno bolja popunjenost te više cijene što u konačnici dovodi do optimalnih prihoda za iznajmljivače.
“To, naravno, ne znači da nismo zainteresirani za objekte koji ne raspolažu dodatnim sadržajima. Naprotiv, svakako smo ponosni na činjenicu da je naša ponuda raznovrsna i da si svatko može pronaći nešto u skladu sa svojim željama i mogućnostima.
Kao specijalist za kratkoročni turistički najam, Interhome je na tržištu prisutan punih 60 godina te nudi objekte iz 20 europskih zemalja. Interhome diljem Europe u svojoj ponudi ima preko 40.000 objekata, a tu se uistinu može pronaći vrlo raznolika ponuda, od mediteranskih vila i apartmana tik uz more, pa sve do planinskih challeta te premium mobilnih kućica ili pak i glampinga.
Ovo su podaci na koje smo iznimno ponosni jer jasno ukazuju na profesionalnost i visoku stabilnost u radu, istaknuo je Bile dodajući i kako Interhome garantira sigurnost i dosljednost gostima koji se odluče rezervirati smještaj s obzirom da je svaki od objekata iz portfelja fizički posjećen i opisan s njihove strane.

Dalibor Bile, direktor Interhomea za Hrvatsku
Cjelovita podrška
Govoreći o suradnji s vlasnicima smještajnih objekata, odnosno privatnim iznajmljivačima, generalni direktor Interhomea za Hrvatsku, ukazao je kako povrh vlastitih promidžbenih i distribucijskih kanala, Interhome surađuje s preko 2.000 prodajnih partnera među kojima su i svi najistaknutiji specijalizirani portali što znači da vlasnik jednim ugovorom dobiva globalnu vidljivost i distribuciju.
Promidžbu baziraju na profesionalnim fotografijama i optimiziranim opisima objekata te na kontinuiranom ulaganju u moderne tehnologije kao što su Smart Pricing i Dynamic Pricing čime se dodatno utječe na optimizaciju prihoda za vlasnike objekata.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
“Isto tako, u današnjem užurbanom svijetu sve je više vlasnika koji imaju potrebu za cjelovitom podrškom, neki jer ne žive na području na kojem se nalazi njihov smještajni kapacitet, neki jer su odlučili svoje vrijeme posvetiti nečem drugom, a neki jer jednostavno nemaju vremena baviti se time.
Na područjima koje pokrivamo lokalnim servisnim uredima možemo ponuditi kompletnu brigu o objektu, a što obuhvaća administraciju, naplatu, čišćenje i zamjenu posteljine, popravke, prijava i komunikaciju s gostima.
Dakle, vlasnicima ostaje da se opušteno vesele svakoj novoj rezervaciji znajući da je sve u rukama profesionalaca koji predano rade da osiguraju što kvalitetniji plasman uz što zadovoljnije goste.
Svakako bih istaknuo stručno savjetovanje temeljeno na iskustvu i znanju kojim naši djelatnici usmjeravaju vlasnike u stvaranju objekata veće tržišne vrijednosti i to uz mogućnost financijske podrške putem beskamatnih turističkih predujmova, a tu je i cijeli niz drugih prednosti poput sigurne naplate, zaštite od otkazivanja rezervacija, zaštite u slučaju šteta, raznih nagrada za lojalnost i slično”, kazao je Bile.

Načelnica Općine Matulji Ingrid Debeuc

Moderatorica Belma Džomba
Hrvatska nudi iznimno kvalitetan proizvod
Govoreći o tome postoji li eventualno ograničenje u smislu veličine kapaciteta ili kategorizacije objekta, pojasnio je kako Interhome surađuje isključivo sa objektima koji raspolažu sa svom zakonom predviđenom dokumentacijom, odnosno službenom kategorizacijom.
Povrh toga nemaju zacrtana ograničenja po pitanju kapaciteta, ali njihovi stručni savjetnicu obiđu svakog vlasnika na terenu kako bi sagledali sve potencijalne nekretnine u pitanju i kako bi u skladu s mogućnostima, potrebama i željama samih vlasnika ponudili poslovni model koji im najbolje odgovara.
“Naglašavam da je naš posjet u potpunosti neobvezujući za vlasnike te da ne podrazumijeva ikakve troškove.
Jedino što tražimo je da vlasnik izdvoji malo vremena kako bismo ga detaljno upoznali s općim uvjetima i sa svime ostalim što suradnja sa Interhomeom donosi, ali i kako bismo naravno imali prilike pogledati nekretninu, utvrditi njene potencijale te na temelju svega i ispostaviti konkretnu ponudu”, pojasnio je Bile.
Što se tiče aktualne situacije na turističkom tržištu, pojasnio je kako vlasnici smještaja trebaju izbjegavati pre-investiranja jer su ona kasnije vrlo teško naplativa u kratkoročnom turističkom iznajmljivanju, a što nerijetko dovodi do razočarenja temeljena na previsokim očekivanjima ili cijenama koje tržište jednostavno ne prepoznaje što u konačnici dovodi do loše popunjenosti i neprofitabilnosti.
Istaknuo je, međutim, i kako Hrvatska nedvojbeno nudi iznimno kvalitetan proizvod, svakako jedan od najboljih u Europi.
“Ali nikako ne smijemo izgubiti iz vida naše izravne konkurente poput Italije, Francuske, Španjolske i Grčke, pri tome ne moramo biti jeftiniji, to nikako, ali moramo biti konkurentni”, zaključio je generalni direktor Interhomea za Hrvatsku.
U Interhomeu je naglasak na doživljaju
Danas se, naime, jasno vidi interes za autentičnim i fleksibilnim načinom putovanja.
Kako je pojasnila Hana Brković, voditeljica strategije i poslovnog unapređenja, gosti traže kvalitetne kuće za odmor i apartmane koji nude privatnost, održivost, ali i dodatne pogodnosti, od bazena, hidromasažnih bazena i saune, pa sve do radnih prostora i brzog interneta, s obzirom na popularnost „workationa”.
“Paralelno s tim, gosti stavljaju sve više naglasak na doživljaj, žele doživljaj više, osjećaj da uz smještaj dobivaju nova iskustva, emocije i autentičnu povezanost s destinacijom.
To se reflektira u preporukama za lokalne restorane, izletima u skrivene kutke destinacije, privatnim degustacijama lokalnih specijaliteta ili jednostavno u interakciji s domaćinima koji poznaju zanimljivosti i priče o destinaciji.
Uz provjerene smještajne objekte Interhome gosti dobivaju dodatnu vrijednost u obliku lokalnog iskustva koje će pamtiti i dugo nakon povratka kući.
Upravo je to naša ključna prednost, kombinacija sigurnosti, kvalitete i autentičnog lokalnog doživljaja koji svaki boravak pretvara u jedinstvenu priču.
Gledajući na ovaj način Hrvatska je izuzetno konkurentna. Spaja prirodu, kulturu, gastronomiju i gostoljubivost, a upravo se ta kombinacija iz dana u dan pokazuje kao nenadmašan recept za uspjeh”, ukazala je Brković.



Susret tradicije i modernog pristupa
Pojašnjavajući što za Interhome Hrvatska znači otvaranje novog sjedišta na Opatijskoj rivijeri, kolijevci hrvatskog turizma ukazala je kako nije slučajnost što upravo Kvarner zauzima posebno mjesto za Interhome, jer su upravo na ovom području započeli poslovanje u Hrvatskoj prije gotovo dvadeset godina.
Novo središte u Opatiji predstavlja ulaganje u dugoročni rast, suvremen prostor objedinjuje ključne poslovne aktivnosti u Hrvatskoj i omogućuje još kvalitetniju podršku partnerima od Istre do Dalmacije te stvara priliku za inovacije, digitalizaciju poslovnih procesa, održivije poslovne prakse i još jaču suradnju s lokalnim zajednicama.
“Osobno, kao rođena Opatijka, izuzetno sam ponosna što preko deset godina sudjelujem u međunarodnoj priči koja se gradila i nastavlja rasti upravo ovdje, gdje se tradicija susreće sa suvremenim pristupima”, istakla je Brković.
Što se tiče situacije na tržištu, pojasnila je kako su im najjača emitivna tržišta tradicionalno Njemačka, Švicarska i Austrija, što ne čudi s obzirom na dugogodišnju lojalnost gostiju, visoku razinu povjerenja u Interhome brend i blizinu tih tržišta.
U posljednjih nekoliko godina, vidljiv je rast interesa gostiju iz Nizozemske, Belgije, Češke i Poljske, kao i povratak skandinavskih i britanskih gostiju, koji sve više prepoznaju Hrvatsku kao zemlju sigurnosti, autentičnosti i kvalitete.
“Hrvatska se u percepciji gostiju sve više pozicionira kao premium, ali još uvijek autentična destinacija gdje se može kombinirati odmor, priroda i kultura, bez prenapučenosti kakvu bilježe druge mediteranske zemlje.
Upravo tu vidimo naš daljnji potencijal, u razvoju održivog, kvalitetnog turizma s komparativnom prednošću „doživljaja više”, koji donosi vrijednost i lokalnim zajednicama i vlasnicima objekata.
Jedan od ključnih razloga našeg uspjeha u Hrvatskoj je i povjerenje vlasnika koji prepoznaju Interhome kao sigurnog partnera. Naši lokalni timovi poznaju tržište iznutra, razumiju potrebe vlasnika i specifičnosti svake mikroregije.
Ta blizina terenu i osobni pristup čine razliku jer svaki objekt za nas je nečiji dom, osobna investicija i obiteljska priča. Upravo zato je temelj našeg modela poslovanja, transparentnost i dugoročnost, što vlasnicima daje mir i sigurnost, a gostima kvalitetu i iskustvo koje dugoročno pamte, zaključila je Brković.








Novo poglavlje u poslovanjuOvogodišnje uključivanje Interhomea u HomeToGo grupu otvorilo je novo poglavlje u poslovanju i dalo snažan vjetar u leđa daljnjoj modernizaciji tvrtke. Spojili su više od 60 godina iskustva u upravljanju kućama za odmor s najnaprednijom digitalnom platformom za pretragu i rezervaciju smještaja u svijetu. “Za naše vlasnike to znači veću vidljivost i globalni doseg. Naime, njihovi objekti promoviraju se kroz više od 200 digitalnih kanala, dosežu milijune potencijalnih gostiju, za putnike to znači brže, jednostavnije i sigurnije rezervacije, uz personalizirane preporuke, transparentne cijene i podršku na vlastitom jeziku. Za nas u Hrvatskoj, sinergija s HomeToGo grupom donosi tehnološke alate nove generacije, snažnu analitičku podršku i pristup globalnim trendovima koji nam omogućuju da brže reagiramo na promjene tržišta i optimiziramo rezultate. Istovremeno, izuzetno nam je važno da zadržimo i svoj lokalni identitet i autentičnost, jer upravo u tome leži vrijednost Interhome branda. Naši gosti i vlasnici cijene činjenicu da, iza globalne platforme, stoje lokalni timovi koji poznaju svaku destinaciju, svaki detalj i svaku osobu s kojom surađujemo, pojasnila je Hana Brković, voditeljica strategije i poslovnog unapređenja Intehomea u Hrvatskoj.
|
*Sadržaj nastao u suradnji s partnerom Interhome.




