Hedonist Gourmet&Wine

Pošli smo na Hedonistovo putovanje posebitostima opatijske gastronomije, evo što smo doživjeli

Edi Prodan

Foto: Robert Pichler

Foto: Robert Pichler

"Kako se čini, utisci su i više nego povoljni, pa se nadamo kako će naša ideja postati novim zaštitnim znakom Opatije", zaključila je Daria Grošić

Jedinstveni Gourmet & Wine događaj u organizaciji opatijske medijsko-promotorske tvrtke Hedonist, istodobno i vlasnik brenda istoimenog enogastronomskog festivala, svoje je dvodnevno jesensko izdanje zaključio iznimno privlačnim događanjem na suncem okupanoj terasi Hotela Kvarner.


Sjajni vinari, dominantno s područja Kvarnera i Istre, ali i s elegantnim dodirom Slavonije, jedna od najpoznatijih terasa Mediterana, desetak vrhunskih chefova koji su se nadmetali tko će bolje prezentirati posebitosti liburnijskog područja, kao i glazba Kristine Radovčić stvorili su ugođaj potpunog hedonizma.


Događaju su se odazvali i gradonačelnici Splita i Rijeke, Ivica Puljak i Marko Filipović, koji također u svoje gradove žele prenijeti enogastronomski “touch” kojim na tako elegantan način živi Opatija.


I baš u tome, u tom hedonističkom dijelu karaktera Opatije, Daria Grošić, vlasnica brenda Hedonist, kao i dugogodišnja organizatorica događanja toga naziva, vidi jedan sasvim novi turistički proizvod.


Foto Robert Pichler

Vrhunska ekipa, Foto: Robert Pichler


– Opatija i njezina rivijera su zasigurno gastronomski jedna od najvažnijih točaka ne samo Hrvatske, nego i ovog dijela Mediterana.


Ideja mi je bila da se upravo povezivanjem njezinih značajnih gastropozicija, između teritorijalnih oboda grada, napravi jedan novi turistički proizvod. Moju su ideju podržali TZ Kvarnera i TZG Opatije, tako da smo se mogli upustiti u pripremu događaja koji je svoju prezentaciju imao u petak, 14. listopada.


Bio je to dan u kojem smo zajedno s novinarima najvažnijih hrvatskih redakcija prošli tim putem, a sudeći po reakcijama – Opatijska gastropriča naišla je na odobravanje, pokazala se sjajnim spojem turizma i gastronomije, poručila nam je autorica projekta Darija Grošić.


Foto Robert Pichler

Trattoria Mandrać, Foto: Robert Pichler


Hedonistovo putovanje Opatijom krenulo je u dopodnevnim satima iz Voloskog, iz Trattorie Mandrać, nastavilo se putem slastičarnice Kao Kakao, a nakon toga opet se spustilo do vološćanske obale, do Osterie Veranda.


Foto Robert Pichler

Kao Kakao, Foto: Robert Pichler


Volosko, jednu od najljepših i u gastronomskom smislu možda i najnapučenijih točki Hrvatske napustilo se kako bi se otišlo u smjeru Preluka gdje je hedonističku turu dočekao – Hotel Navis.


Osteria Veranda, Foto: Robert Pichler


Vrhunska gastronomija i jednak takav pogled ovom boutique hotelu priskrbili su privlačnost koja se ogleda u vrlo uspješnom cjelogodišnjem poslovanju.


Foto Robert Pichler

Hotel Navis, Foto: Robert Pichler


Uostalom, Navis uz brojna priznanja nosi i onu s Michelinovom preporukom.


S Preluka se otišlo na drugu krajnju točku područja pod jurisdikcijom Grada Opatije – Ičića i njegovog bisera visokog turizma, Hotela Ikador.


Foto Robert Pichler

Hotel Ikador, Foto: Robert Pichler


O kakvoj je kvaliteti riječ najbolje govori podatak kako je upravo njegov restoran Nobilion na nedavno okončanim Danima hrvatskog turizma, najznačajnijoj manifestaciji najvažnije grane hrvatskog gospodarstva, dobio nagradu za najbolji gastronomski doživljaj godine.


Foto Robert Pichler

Hotel Bevanda, Foto: Robert Pichler


A kako bi se dobio dodatni utisak Opatije, njezine ljepote uokvirene masivom Učke – u Ičićima se gastroekipa ukrcala na brod kojim su otplovili do Opatijskog mula, do luke gdje im je završni cilj bio Hotel Bevanda, sasvim sigurno temelj svih temelja moderne i apsolutno vrhunske opatijske gastronomije.


Jer gastronomska je tura imala i značajni enološki naglasak, Bevanda je jedan od restorana koji se može pohvaliti i ponajboljim vinskim trezorom u državi.


Foto Robert Pichler

Gastrodelicije s liburnijskim potpisom, Foto: Robert Pichler


– Enogastronomska tura Opatijom pokazala se iznimno sadržajnom, sveobuhvatnom u pogledu izbora jela i namirnica od kojih su spravljena, dakako s naglaskom na tradiciju i izvornost.


Posebitost se sastoji i u tome da vodeći ljudi navedenih gastrohramova kroz priču približe zanimljivosti kraja, tako da je utisak apsolutno zaokružen.


Kako se čini, utisci su i više nego povoljni, pa se nadamo kako će naša ideja postati novim zaštitnim znakom Opatije. Moći će se provoditi čitave godine, sa sezonskim posebitostima pojedinih menija, zaključila je Grošić.


U svakom slučaju, sjajna priča, tim više što se uklapa i u najviše strateške ciljeve cjelokupnog hrvatskog turizma – poštovanjem tradicije te isticanjem vlastitih posebitosti doći do održivog razvoja i cjelogodišnjeg turizma.


Pohvale za Dariju Grošić i Hedonist, kao i za TZ Kvarnera te TZG Opatije koji uvijek, hrabro i ustrajno traže nove iskorake kako bi gostima upotpunili impresije boravka u najznačajnijem hrvatskom turističkom gradu.


___


Sadržaj nastao u suradnji s partnerom Hedonist.