Pretrpan, a ipak “prazan” ormar

Evo zbog čega smo uvjereni da nikad nemamo što za odjenuti

Mija Dropuljić

FOTO: iStock

FOTO: iStock

A kada nemamo što odjenuti, idemo u shopping…



Koliko puta ste stali ispred svog ormara i pomislili kako apsolutno ništa nemate za odjenuti? Sve se čini tako bezlično, pitate se kako ste pojedine komade uopće mogli nositi, a prva pomisao je da odete u novi shopping. No, prije nego krenete peglati svoju karticu, jeste li se ikad zapitali zbog čega uvijek mislimo da nema ništa u svom ormaru?


Vadimo komad za komadom, preslažemo ormar, bacamo stvari na krevet – što god učinili, čini se kako niti jedan dobar styling ne može složiti. Kako je moguće da unatoč redovitoj kupovini nam se čini kako nema ništa za odjenuti?


Fast fashion


Jedan od glavnih razloga zbog čega imamo konstantnu potrebu za kupovninom te smo mišljenja da u ormaru nemamo ništa je takozvana brza moda. Naime, high street brendovi svakog tjedna izbacuju nove komade, stvaraju mikro trendove na koje je teško ostati imun te nam se čini kako ono što smo prošli mjesec kupili nimalo ne prati modne trendove.


FOTO: iStock
Influenceri i društvene mreže utječu na konzumerizam


Društvene mreže




Društvene mreže su s jedne strane približili modu, dok su s druge strane pojačali utjecaj “fast fashiona”. Svakodnevno smo bombardirani novim modnim kombinacijama, it komadima i trendovima te nam se čini da se naši outfiti ne mogu mjeriti. Javlja se potreba da kupujemo dotične ili slične komade, a to ujedno znači da nam se oni postojeći čine potpuno demode. 


Pretrpan ormar


S druge pak strane u vlastitom ormaru imamo jednostavno previše odjeće, a to znači da ona nije dobro organizirana. Zbog toga pojedine komade ne vidimo, sve se čini kao jedan veliki kaos i u moru komada ne vidimo dobru modnu kombinaciju.