HipoHop Immuno

Ekaterina je osmislila baš dobar proizvod: za dijete je slatkiš, a iznutra je čisto voće

Life Native Team

Vrećica bombona zamjenjuje 100 g voća, Foto: PR/darkomares.com

Vrećica bombona zamjenjuje 100 g voća, Foto: PR/darkomares.com

"Htjela sam proizvod koji dijete doživljava kao slatkiš, a iznutra je čisto voće uz probiotik i vitamine i minerale za imunitet, bez dodanog šećera, želatine i konzervansa", priča Ekaterina

Ekaterina Šprajc je prehrambeni tehnolog uz višegodišnje radno iskustvo u prehrambenim sustavima na razvoju novih proizvoda i EU projekata.


Danas vodi poduzeće MAR&E experience design i brend HipoHop Immuno zajedno s kolegom Marijanom Sudićem, a uz to je i doktorandica na Prehrambeno-biotehnološkom fakultetu uz završen MBA s fokusom na održivost i razvoj malih prehrambenih poduzeća.


Dio njezina dana rezerviran je za HipoHop, dio za projekte koje radi za druge prehrambene tvrtke i male brendove, a dio za istraživački rad i pisanje.


Njezin HipHop razvio se iz svakodnevnih situacija nakon što shvatila da djeca često biraju slatko umjesto voća te da su dodaci prehrani najčešće – bomboni.


– Uz to, dijete smije dobiti samo jedan takav bombon pa kad traži još, nastaje mala kućna drama koju svi znamo. Istovremeno, iz struke znam koliko su voće, vlakna, zdrava mikrobiota i ciljani nutrijenti važni za imunitet.


Nisam htjela birati između rješenja za imunitet i načina da djeca zavole voće, od početka je ideja bila spojiti to dvoje.


Htjela sam proizvod koji dijete doživljava kao slatkiš, a iznutra je čisto voće uz probiotik i vitamine i minerale za imunitet, bez dodanog šećera, želatine i konzervansa, priča Ekaterina.


Tako je nastao HipoHop Immuno, dodatak prehrani u obliku voćnog snacka kojeg djeca rado jedu.


– Odlučili smo da baza mora biti voće, otprilike 100 g po vrećici.


Na to smo dodali funkcionalni dio, probiotik Bacillus subtilis DE111®, klinički ispitan baš na mikrobioti djece, jer imunitet i opće zdravlje u velikoj mjeri kreću iz zdravog probavnog sustava.


Uz njega smo dodali deset vitamina i minerala koji su pažljivo birani prema tome doprinose li normalnoj funkciji imunološkog sustava, pojašnjava.



Ekaterina Šprajc, Foto: PR/darkomares.com

Dostupan u ljekarnama


– Majke komentiraju da im je HipoHop postao dio rutine.


Sviđa im se opcija da znaju da djeca jedu voće, pogotovo ako ga ne jedu svježeg. Mnogi kažu da im se čini da lakše prolaze kroz sezonu viroza, ali im je jednako važan i osjećaj da svaki dan naprave mali, smisleni korak za prehranu i imunitet, kaže Ekaterina.


Na tržištu je danas puno dječjih dodataka prehrani, a većina ih izgleda slično pa stoga HipoHop ima kratku i čitljivu deklaraciju te jasno doziranje, a dostupan je u ljekarnama gdje ga roditelji mogu dodatno prokomentirati s farmaceutom.


– Djeca ga doživljavaju kao slatkiš, a roditelj vidi da iza toga stoji voće, probiotik i pažljivo složena kombinacija mikronutrijenata, i to je taj trenutak kad se odluka lakše donosi, dodaje Ekaterina, ističući da ju je šokirao podatak da čak dvije trećine djece u Hrvatskoj ne jede voće svaki dan.


– Istovremeno, djeca stalno traže nešto slatko i tu nastaje jaz između onoga što bismo željeli da jedu i onoga što se stvarno događa u praksi, kaže i dodaje da HipHop ne zamjenjuje klasično voće i uravnoteženu prehranu, ali pomaže popuniti rupe u prehrani, posebno kod djece koja voće jedu rijetko ili selektivno.


Upitali smo koliko je izazovno zadržati potpuno prirodan sastav i postići privlačan okus i teksturu, na što kaže da, kada iz recepture izbacite dodani šećer, želatinu i konzervanse, maknete alate koji klasično drže teksturu, stabilnost i okus.


Bilo im je važno da nositelj proizvoda bude voće u kombinaciji s probiotikom i vitaminima pri čemu im je pomogla inovativna tehnologija obrade voća koja zadržava sve hranjive tvari i vlakna iz voća, bez korištenja umjetnih dodataka.


Dodaje i da su, što se tiče okusa, djeca iskrena pa im je nešto – ili fino ili nije.



Vrećica sadrži dvije vrste bombona, Foto: PR/darkomares.com

Proširenje linije


– Imali smo više verzija, ali djeci nisu bile privlačne. Mijenjali smo kombinacije i radili testiranja s roditeljima i ljekarnicima, dok nismo došli do balansa u kojem deklaracija ostaje kratka, a dijete HipoHop doživljava kao slatkiš, pojašnjava.


HipHop nije zamišljen samo kao zimski proizvod već kao brend koji prati djecu kroz cijelu godinu, iako je Immuno bio prvi logičan korak jer se najviše priča o imunitetu, pogotovo kad krenu vrtići, škole i sezona viroza, ali već rade na proširenju linije.


Paralelno s time, razvijaju i nove kombinacije s omega-3 i drugim funkcionalnim formulacijama, gradeći pritom webshop i web za edukativni sadržaj za roditelje, tako da HipoHop ne bude samo proizvod, nego platforma koja dugoročno prati dječje navike i zdravlje.


Ekaterini je u pothvatu pomogao program podrške Philip Morrisa, za kojeg kaže da je bio potvrda da ono što rade ima smisla i nekome tko gleda sa strane, a ne samo njima.


– Osobno mi je najviše pomoglo mentorstvo. Kroz taj proces smo jasnije posložili fokus, strategiju rasta, plan razvoja brenda i novih proizvoda.


Financijska potpora pomogla nam je da neke ključne stvari napravimo brže i kvalitetnije: ulaganje u vidljivost, marketing, pripremu webshopa, razvoj sadržaja za edukaciju roditelja.


To su koraci koje u maloj firmi često guraš za kasnije, iako odlučuju hoće li proizvod živjeti na tržištu.


Zahvaljujući toj podršci, HipoHop danas ne doživljavamo samo kao jedan proizvod, nego kao brend i platformu koju želimo dugoročno razvijati, zaključuje.


Pokreni nešto svoj

Pokreni nešto svoje je akceleracijski program podrške mikropoduzetnicima koji podržava inovativne i društveno odgovorne poduzetnike u Hrvatskoj, a financijski ga podržava Philip Morris Zagreb, dok ga provodi ACT Grupa iz Čakovca.


Dijana Najjar Raškaj, rukovoditeljica komunikacija tvrtke Philip Morris Zagreb i koordinatorica projekta, ističe da Impact poduzetnici pokreću održive promjene u društvu jer svojim rješenjima odgovaraju na važne društvene izazove i pritom stvaraju gospodarsku vrijednost.


S obzirom na to da se na putu suočavaju s brojnim izazovima, ovim se programom pruža podrška za ostvarenje njihovih ideja i pozitivnog učinka u zajednici.


Ana Brigović, voditeljica podrške poduzetnicima i poslovnog razvoja te koordinatorica projekta iz ACT Grupe, naglašava da je u 2024. godini svaki uloženi euro u program donio 4,48 eura društvenog dobra, što potvrđuje njegov snažan učinak.


– Kvaliteta prijava iz godine u godinu raste, a raznolikost i izvrsnost projekata iz brojnih područja čine odabir izuzetno zahtjevnim, dodaje Brigović.


*Sadržaj nastao u suradnji s partnerom Philip Morris Zagreb.