Spremna za jesen s Lei Lou

Aleksandra Dojčinović predstavlja prefall kolekciju i najavljuje što nas sve čeka

Life

FOTO: Maja Kljaić

FOTO: Maja Kljaić

Prefall kolekcija Aleksandre Dojčinović donosi brojne novitete, čije će prave zvijezde biti kaputi i jakne

Užurbani način života i pretrpani raspored često nas natjeraju da prestanemo uživati u punini života i svoj njegovoj ljepoti. Zato je tu nova Lei Lou by Alex prefall kolekcija da vas vrati na modni kolosijek i pripremi za nadolazeću kišnu i zimsku sezonu najmekših i najtoplijih kaputa i divne slojevitosti.


Slaveći ljepotu svakog oblika ženskog tijela, Aleksandra Dojčinović donosi versatilnu i urbanu kolekciju za grad, ured, ali i after-work soirées.


“Ovo je oda nešto opuštenijoj eleganciji s čvrstim tkaninama koje se drapiraju na najženstveniji način, što je rezultiralo sofisticiranim haljinama koje vas mogu odvesti kamo god zamislite. Na vama je samo da zaželite želju”, naglašava dizajnerica.




Prefall kolekcija zapravo je samo kratki uvod u modnu jesen ovog najuspješnijeg hrvatskog modnog branda, budući da u Lei Lou butik u Ilici 15 polako pristižu komadi iz jesensko-zimske kolekcije, čije će prave zvijezde zasigurno biti drapirane čizme od najmekše brušene kože, fini kaputi, ali i statement puffer jakne, koje su zapravo novost branda.


Osim toga, tu su i Lei Lou stalne, klasične i bestseller kolekcije, koje u svojoj ponudi imaju haljine i accessoires dostupne svima. No, najvažniji je, kaže Aleksandra, odnos koji imaju sa svojim kupcima:




“Kada sam otvarala dućan u Ilici 15, misao vodilja bila mi je to da svaka od nas cura zaslužuje doživljaj i pažnju, ali i s vremena na vrijeme počastiti se nečim novim u ormaru, makar sitnicom koja ne košta puno, ali veseli Htjela sam našim curama priuštiti shopping kakav postoji u najljepšim i najvećim svjetskim metropolama i trudimo se stalno ići u tom smjeru, pomicati granice postavljene ispred našeg malog branda. Atmosfera u dućanu je odlična, uvijek je veselo i opušteno, kao na nekoj super kavici s prijateljicama, što je zapravo sasvim dovoljno za jedan sasvim drugačiji doživljaj shoppinga od onog na koji smo navikli, pogotovo otkako, zbog ove situacije, ne putujemo toliko često”, zaključuje Aleksandra.