Najava događaja

17. Riječke stepenice donose modni spektakl s naglaskom na održivost i povezivanje

Sanda Milinković Frank

Foto: Vedran Karuza

Foto: Vedran Karuza

Jedinstvena večer kada se Rijeka ponovno pretvara u glamuroznu modnu metropolu, a moda postaje sredstvo povezivanja, napretka i inspiracije

U petak 29. kolovoza u 20.30 sati, Rijeka će ponovno zablistati kao modna metropola zahvaljujući 17. izdanju Riječkih stepenica, najznačajnijeg modnog događaja u Hrvatskoj.


Lokacija je već tradicionalna pa će kamene stube pored Grand hotela Bonavia postati pozornica na otvorenom koja središte grada pretvara u glamuroznu pistu.


Ovogodišnje izdanje okuplja 17 istaknutih hrvatskih dizajnera i brendova, među kojima su: Miau Couture, Boutique Rival design, Irena Anđelić Devčić, Selin boutique, Zepter Hyperlight eyewear, Freedom concept store, La Tramp, Luzar by Marina Sičić Oštarić, GiVa design, Grei, Hitomo by Christian Mršić, Bernny by Bernard Krtalić, Riječanka art, Bea design i Calico Mood.


Fokus je na mladim dizajnerima, održivoj modi te inovativnim tehnologijama u tekstilu.


U program su uključeni i učenici Škole za trgovinu i modni dizajn Rijeka, čime manifestacija potvrđuje svoju ulogu razvojne platforme za nove generacije modnih stručnjaka. Uz njih, svoje kolekcije predstavit će i šesnaest članova Sekcije tekstila i kože Udruženja obrtnika Rijeka, u suradnji s drugim udruženjima.


Riječke stepenice već godinama nadilaze klasičnu modnu pistu i potiču domaće poduzetništvo, afirmiraju hrvatski dizajn i doprinose turističkoj ponudi Kvarnera.


Poseban naglasak stavljen je na održivost pa će posjetitelji imati priliku vidjeti kolekcije od recikliranih materijala, ekoloških boja te dizajn inspiriran hrvatskom kulturnom i prirodnom baštinom.



Foto: Vedran Karuza

Vidljivost brendova i povećanje turističke ponude


– Naša misija nije samo predstavljanje dizajnerskih kolekcija, želimo osnažiti hrvatski dizajn, otvoriti vrata mladim kreativcima i povezati poduzetništvo, obrtništvo, obrazovanje i kulturu.


Posebno nas veseli suradnja s učenicima i mladim dizajnerima kojima pružamo stvarnu priliku da se predstave javnosti bez velikih početnih ulaganja, kao i uključivanje žena poduzetnica.


Riječke stepenice su i gospodarski značajne, doprinosimo vidljivosti brendova te povećanju turističke ponude. Posebno nam je važno njegovanje održivih vrijednosti jer podržavamo kolekcije izrađene od recikliranih i prirodnih materijala, pametne 3D tehnologije, baštinske elemente poput čipke i morskih motiva.


Naša snaga je u povezivanju kreativnih i poslovnih sektora, obrazovanja i tržišta rada, tradicije i inovacija. Riječke stepenice su dokaz da kada se zajednica ujedini, rezultat je događaj s nacionalnim dosegom, međunarodnim potencijalom i stvarnim, dugoročnim učinkom, istaknula je direktorica manifestacije Ivana Delač.


Program se prenosi uživo na Kanalu Ri, a događaj tradicionalno okuplja brojne osobe iz sportskog, kulturnog i društvenog života, koje će se javljati iz dr. Vivian estetic’s kornera s terase Dante, dok večer završava after partyjem u Azura lounge & eat clubu.


Manifestaciju podržavaju Grad Rijeka, Turistička zajednica grada Rijeke, Jadran hoteli, JGL, dr. Vivian estetic’s medicine, Jana nails, ATI, Zepter Hrvatska, Adriatic osiguranje, RB auto, Old pilots, DBoki sound and light i drugi medijski partneri.


Make up

Za šminku modela zadužene su vizažistice Paola Peček, Patrizia Jaklin i Greta Karamarko uz službeni make-up brend JN beauty, dok će frizure uređivati frizerski saloni “Chic”, “Freeze”, “Simpa” i “Studio Elita”, članovi Ceha frizera, kozmetičara i pedikera.


Foto: Vedran Karuza