
Foto: Instagram
Nakon što je snimku podijelila sa svojih 240 milijuna pratitelja, javili su se razočarani obožavatelji
povezane vijesti
- Na području Matulja zaustavili vozača kombija koji je vozio unatoč utjecaju alkohola od 2,07 promila
- Policija ga uhitila zbog većeg broja težih prometnih prekršaja, a sud kaznio novčano i zaštitnom mjerom
- Trijeznila se u policiji: Vozačicu zaustavili pa otkrili da vozi pod utjecajem alkohola od 1,51 promila
Jennifer Lopez se našla na meti kritika javnosti nakon što je najavila lansiranje svog alkoholni brend Delola. Pjevačica i glumica objavila je da stiže njezino piće inspirirano talijanskom obalom, ali javnost ju je osudila zbog toga što ona sama – ne pije.
“Već desetljećima neprestano radim i sve više shvaćam važnost uživanja u životu”, kazala je u promo videu. “Htjela sam stvoriti nešto bolje – boljeg okusa i boljih sastojaka, nešto što bih i sama poželjela popiti sa svojim prijateljima i obitelji i to je Delola”, dodala je.
Nakon što je snimku podijelila sa svojih 240 milijuna pratitelja, razočarani obožavatelji u komentarima su počeli iskazivati nezadovoljstvom lansiranjem alkoholnog pića.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
“Wow. Ovo je razočaravajuće. Zašto stvoriti ovakav brend kad si glasno govorila o negativnim efektima alkohola te naglašavala da ne piješ? Ovo uopće nije tvoj brend, znatiželjna sam zašto prodaješ alkohol”, stoji u jednom od komentara dok drugi obožavatelj piše: “Ne piješ. To si naglasila nebrojeno puta. Shvaćam da je novac novac, ali ti ne piješ.”
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
U većini komentara spominje se da je lansirala piće samo zbog novca te da samo “mlati pare”, a u jednom od komentara obožavatelj napominje da mu je Lopez bila uzor u odbijanju alkohola pa ga je sada razočarala, a netko je dodao i da “alkoholno piće nema smisla pogotovo zato što je njezin suprug Ben Affleck s njime imao problema te završavao na rehabilitaciji”.