Kašnjenje servisa

Farsa s remontom kanadera ide dalje. Dvojica mehaničara ZTC-a optuženih za rad u fušu dala otkaze

Hina

Foto Igor Soban PIXSELL

Foto Igor Soban PIXSELL

Jedan od njih tvrdi da je do stanja s protupožarnim avionima dovelo nesposobno tehničko vodstvo ZTC-a



U jeku protupožarne sezone u Zrakoplovno-tehničkom centru (ZTC), državnoj tvrtki u kojoj se servisiraju protupožarni zrakoplovi, dvojica mehaničara koji su s bolovanja odlazili raditi u inozemstvo dala su po pisanju medija otkaze.


Jedan od njih odgovorio je za Dnevnik nove TV da ne želi više biti dio te kaljuže, ne samo zbog medijskih napisa, te ustvrdio da zaposlenici imaju gdje raditi jer imaju odlične reference, traže ih i cijene. Tvrdi da je do stanja s protupožarnim avionima dovelo nesposobno tehničko vodstvo ZTC-a.


Šef uprave ZTC-a Zdravko Klanac izjavio je početkom kolovoza da je snimka mehaničara koji je sam sebe fotografirao u Austriji i slao kolegama razlog za izvanredni otkaz.




Tada je istaknuo da se smatra odgovornim za kašnjenje servisa protupožarnih aviona, ali je nadodao da mu je savjest čista.


”Na čelu sam ZTC-a i odgovoran sam za sve dobre i loše stvari. Moja savjest je mirna, što se mene tiče i velikog broja ljudi, napravili smo sve da se radovi naprave. Imamo 27 mehaničara, njih šest je na godišnjem, dvoje se vraća idući ponedjeljak”, precizirao je.


Upitan za radnike ZTC-a za koje mediji tvrde da su na bolovanju, a istovremeno rade u inozemstvu, Klanac je odgovorio da je za to čuo iz medija.


”Za jednog od njih smo od inspekcije HZZO-a tražili provjeru bolovanja. Čuo sam da netko od vas ima snimke. Za mene je ta snimka za izvanredan otkaz. Čuo sam da se radi o mehaničaru koji se sam sebe fotografirao u Austriji i slao kolegama”, ocijenio je dodajući da ”nije istražni organ”.


Trenutno je u Hrvatskoj na raspolaganju šest protupožarnih zrakoplova, a najavljivalo se da će do 15. kolovoza biti njih 10.


Početkom kolovoza objavljeno je da se rokovi za popravak protupožarnih aviona pomiču na 15. kolovoza, a uprava ZTC-a kao opravdanje tada je navodila problematične i zahtjevne radove.


„Nitko na svijetu ne može jamčiti ovakvu vrstu radova na letjelicama. Ne proizvodimo cipele. Radimo na zrakoplovima starima 20 godina, svako testiranje kod mene osobno budi strah jer ne znam što ćemo novo otkriti. Ne smijemo si dozvoliti da avion iz ZTC-a izađe neispravan”, kazao je tada Zdravko Klanac, šef uprave ZTC-a.