
FOTO/Victoria's Secret Instagram
Iako se to čini kao velik korak za donedavno tvrdoglavi brend, nisu svi oduševljeni.
Nije tajna da se, u očima mnogih kritičara, brend Victoria’s Secret muči s promjeno modne klime. Njihov je izvršni direktor, marketinga Edward Razek, u kolovozu ove godine odstupio s položaja nakon njegova intervjua za Vogue
Tijekom ljeta, kompanija je predstavila svoj prvi transrodni model, Valentinu Sampalo, a ranije ovog mjeseca su objavili kampanju u suradnji s britanskom markom Bluebella koja uključuje transrodne i plus-size modele, prenosi Cosmopolitan.
Fotografije za kolaboraciju s Ali Tate Cutler, May Simón Lifschitz, Oliviom Sang i Laurom Rakhman-Kidd, označile su prvi slučaj u kojem je brend imao kampanju koja uključuje različite rodove i veličine.

FOTO/Twitter
Iako se to čini kao velik korak za donedavno tvrdoglavi brend, nisu svi oduševljeni. Razloga je više, a jedan je taj da nije Victoria’s Secret angažirala modele već Bluebella. Drugi razlog je kategorizacija modela koji nosi broj odjeće 14 (europski 44) kao plus-size.

FOTO/Twitter
Kao dodatak, ljudi nisu sretni niti zbog komentara koje je Cutler ostavila na članak Alysse Dalessandro naslova “11 razloga zašto vaša ‘briga’ za zdravlje debelih ljudi nikome ne pomaže”, prenosi Cosmopolitan.
“Oprostite, ali ne zanima me zdravstveno stanje debelih ljudi, to je njihovo pravo i njihov život. Slobodni su donositi svoje odluke”, napisala je. Dodala je i da ju zanima okoliš te da “iako su neki ljudi genetski pretili i vegetarijanci, neki nisu”. U nastavku komentara je napisala i da je “pretilost loša za okoliš” te da si više “ne možemo priuštiti manjak empatije”.

FOTO/Twitter