FOTO: Karmen Poznić
Ivana Mišerić u kampanji inspiriranoj talijanskim načinom života
povezane vijesti
- Dvije neznanke došle u stan umirovljenice, predstavile se kao zdravstvene djelatnice pa joj pokrale nakit i novac
- Kontaktirao 81-godišnjakinju te se lažno predstavio kao službena osoba. Predala mu sav novac i nakit
- Riječka policija traga za prevarantima: Uvjerili 76-godišnjaka da im preda nakit i novac u vrijednosti 10.000 eura
Nova kolekcija domaćeg branda nakita Karat Jewelry donosi najljepše ogrlice, naušnice i prstenje za ovo ljeto. Ako ste u potrazi za statement ogrlicom, koja je i dalje ultimativni modni hit, ne trebate tražiti dalje… Kolekcijom dominiraju raskošne ogrlice i prekrasne naušnice, iako i za minimaliste ima nekoliko fantastičnih modela. Motiv sv. Benedikta prisutan je u kolekciji u obliku medaljona na ogrlicama i naušnicama te prstenju po uzoru na tradicionalni slavonski nakit s dukatima.



Kampanja snimana u bajkovitoj Istri, inspirirana je talijanskim načinom života te nosi znakovito ime – La Dolce Vita, a u glavnoj ulozi i ovoga puta našla se prekrasna Ivana Mišerić, kao zaštitno lice branda Karat Jewelry. Nova kolekcija svojim raskošnim komadima slavi život, ljubav, moment.



”Nakon ovog ludog vremena u kojem smo svi morali pomicati vlastite granice i rasti da bismo preživjeli, inspiracija za kolekciju mi je bila eksplozija sreće što smo živi i što smo tu. Ogrlice, naušnice, prstenje, narukvice (…), sve je bogatije nego ikada. Svaki komad isijava na svoj način. Više je više. Motiv sv. Benedikta prisutan je u kolekciji kao element nade, zaštite i vjere u bolje sutra. S ovom kolekcijom slavimo život i ženstvenost, La Dolce Vita. Ne želimo štedjeti na sebi jer nije nas ni život štedio. Okitite se žene moje, osjećat ćete se bolje.” – poručuje dizajnerica Rene Krasnić Velicki.



Cijela kolekcija dostupna je na web shopu Karat Jewelryja www.zlatarnicekarat.com te Instagram i Facebook profilu branda.