Foto Sanjin STRUKIĆ/PIXSELL
Korisnicima stižu lažne poruke, u kojima ih se traži "uplata carine", kako bi mogli primiti paket
povezane vijesti
- Vlasnica putničke agencije nasjela na lažnog predstavnika hotela na Jadranu. Ostala je bez 5.000 eura
- Dogovorila kupovinu 100 janjaca za 11.000€, a nakon što ih je preuzela, “zaboravila” platiti
- Kad se “poslovna savjetnica” Riječanki prestala javljati na telefon, provjerila stanje i vidjela da nedostaje 14.000 eura
Domišljati prevaranti dosjetili su se novog načina kojim pokušavaju “preveslati” građane, i to putem lažne e-mail adrese Hrvatske pošte.
Korisnicima stižu lažne poruke, u kojima ih se traži “uplata carine”, kako bi mogli primiti paket. U mailu je uredno naveena i poveznica koju primatelji moraju otvoriti.
Međutim, otvaranjem takve poveznice, upozoravaju u Hrvatskoj pošti, korisnici se “izlažu riziku od krađe svojih podataka”.
“Tijekom dana primili smo veći broj upita o takvim porukama te pozivamo korisnike na oprez”, poručuju iz Hrvatske pošte.
U slučaju da dobijete sumnjivu obavijest, iz Pošte pozivaju da se obratite Službi za korisnike putem obrasca ili na broj 072 303 304.