Ova je investicija Valamara teška oko 60 milijuna kuna, dok je grupacija u pripremu ove turističke sezone uložila preko 170 milijuna kuna
RABAC Više od pola tri godine priprema i više od pola godine radova, trebalo je za završetak ove investicije. Međutim, investiranje u Hrvatskoj je i dalje puno izazova. Nije da su naši arhitekti imali prevelike zahtjeve ni “lude” ideje, niti da smo osigurali nedostatna sredstva, dio kojih smo financirali kreditom HBOR-a, ali je bilo puno prepreka.
Pitanje vlasništva nad turističkim zemljištem i pomorskog dobra i dalje otežavaju investiranje. Isto tako, investiranje ne olakšava ni prisutna prijetnja oporezivanja nekretnina, ukazao je Franz Lanschuetzer, predsjednik Uprave Valamar grupe, prilikom otvaranja četverozvjezdanog hotela i depandanse Sanfior u Rapcu, najnovije investicije najveće hrvatske turističke grupacije.
Ova je investicija Valamara teška oko 60 milijuna kuna, dok je grupacija u pripremu ove turističke sezone uložila preko 170 milijuna kuna, uz ostalo i u kamp Krk na Krku.
Kako je istaknuto, u proteklih 11 godina Valamar je investirao preko milijardu kuna što se pokazuje i u rezultatima grupacije. Samo prošle godine je Valamar ostvario rekordne rezultate fizičkog turističkog prometa od 650.000 dolazaka gostiju i preko 4 milijuna noćanja.
Otvorenju hotela Sanfior je prisustvovao i ministar turizma Darko Lorencin koji je tom prilikom najavio kako bi tijekom ljeta, najvjerojatnije u srpnju trebala izaći nova kreditna linija HBOR-a namijenjena velikim turističkim tvrtkama. Lorencin je također istaknuo kako hrvatski turistički sektor ove godine, unatoč krizi, ulaže oko 2,5 milijardi kuna što ga čini vrlo hrabrim.
– Svi svjedočimo vremenu u kojem se na sve načine pokušavamo othrvati krizi, i u tome se turizam doista dokazuje. Znamo da je od 2008. potrošnja pala, ali konkurentnost je na određenoj razini. Naravno, i tu imamo puno prostora za poboljšanje, kazao je ministar turizma te istaknuo kako je počela implementacija Strategije razvoja hrvatskog turizma od 2020. paralelno s čime se prisupilo izradi petogodišnjeg Starteškog marketinškog plana.
Uz, ostalo, s njime će se promocija hrvatskog turizma provoditi i kroz njegov novi vizualni identitet.