Iako je predsjednik Vijeća Mjesnog odbora Srdoči Dario Konta prenio odluku Grada Rijeke da će izgradnja rotora početi najkasnije u rujnu te trajati do kraja godine, šef ispostave Hrvatskih cesta Matija Glad te je rokove zbog neriješenih »papira« nazvao optimističnima
Vijeće Mjesnog odbora Srdoči uputit će Hrvatskim cestama dopis u kojemu će zatražiti da se maksimalno ubrza izgradnja rotora na mjestu sadašnjeg raskrižja na Kastavskoj cesti, uskog grla i praktički jedine cestovne poveznice ovog brzo rastućeg gradskog naselja s centrom Rijeke.
Komadinina odluka
Predsjednik VMO Srdoči Dario Konta u uvodu je okupljene obavijestio o sastanku s predstavnicima Grada Rijeke, na kojemu je najavljeno kako će izgradnja rotora započeti najkasnije u rujnu, te trajati do konca godine. Konta je predložio da se, u slučaju novih kašnjenja organizira potpisivanje peticije s kojom bi se išlo prema Gradu Rijeci, tražeći da se projekt realizira, no u raspravu se uključio Matija Glad, šef ispostave Hrvatskih cesta u Rijeci, inače i sam dugogodišnji stanovnik Srdoča, koji je pojasnio kako su investitor projekta upravo Hrvatske ceste, a ne Grad Rijeka, te iznio kratku genezu problema s izgradnjom rotora koja se oteže unedogled.
Građani su na zboru odlučili Rijeka prometu i Gradu Rijeci uputiti prijedlog novog prometnog rješenja Ulice Tina Ujevića, koja bi trebala postati jednosmjerna, čime bi se omogućilo iscrtavanje nekoliko desetaka novih parkirnih mjesta, jer je upravo parkiranje jedan od najvećih problema stanara, ali i sigurnije odvijanje prometa. Predloženo je i da se na dijelu nogostupa na kojemu su sada parkirani automobili postave metalni stupići, kako bi se omogućila nesmetana pješačka komunikacija.
Propusnost na Diračju
– Da je riječ o državnoj cesti, mogli bi provesti postupak izvlaštenja i započeti s gradnjom, no pošto je riječ o nerazvrstanoj cesti, tako nešto nije moguće, već će u slučaju da se ne postigne dogovor s vlasnicima okolnih objekata i zemljišta, o svemu odlučivati sud, a znamo koliko sudski postupci traju. Zbog toga treba ići prema Hrvatskim cestama, pri čemu Mjesni odbor može pokušati pomoći kada je riječ o dogovoru s vlasnicima nekretnina oko raskrižja, kazao je Glad, usput iznijevši i stajalište kako sama izgradja rotora neće bitno utjecati na jutarnje gužve na raskrižju, dok se ne riješi problem propusnosti raskrižja na Diračju, s čim se složio i dobar dio okupljenih.
Na skupu je bilo prisutno i nekoliko vlasnika zemljišta i zgrada oko raskrižja, no sudeći po njihovim reakcijama nisu spremni prihvatiti projekt koji im onemogućava izravan pristup cesti, nego bi trebali preko sporednih ulica okolnim putem dolaziti do kastavske ceste. Ostane li tako, stanovnici Srdoča na rotor zvan čežnja mogli bi pričekati barem još dvije ili tri godine.