Osiguranje vidljivosti

HTZ surađuje na promociji TOP događanja, objavljen javni poziv

Alenka Juričić Bukarica

Foto: Davor KOVAČEVIĆ

Foto: Davor KOVAČEVIĆ



Hrvatska turistička zajednica objavila je Javni poziv za provedbu marketinške suradnje s organizatorima TOP događanja za iduću godinu.


Glavni predmet poziva jest suradnja kroz promociju događanja u 2026. godini u svim fazama provedbe projekta uz osiguravanje vidljivosti nacionalnog turističkog brenda i komunikacijskih poruka HTZ-a te produkciju različitih foto i video materijala, javili su iz HTZ-a.


Mogući partneri su organizatori TOP događanja u Hrvatskoj koja ispunjavaju osnovne uvjete navedene u natječaju, poput toga da događanja moraju predstavljati motiv dolaska, da značajno pridonose promociji nacionalnog turističkog brenda i pozitivnom imidžu Hrvatske, da svojim održavanjem i aktivnostima pozitivno utječu na razvoj destinacije te na povećanje turističkog prometa i potrošnje, da svojim popratnim programom kvalitetno prezentiraju turističku ponudu destinacije i potiču posjetitelje na dodatnu turističku potrošnju…




– U Hrvatskoj se tijekom cijele godine održava velik broj događanja koja mnogim putnicima postaju glavni motiv dolaska, što našu zemlju čini sve poželjnijom i privlačnijom destinacijom.


Kako bismo taj potencijal dodatno iskoristili, i sljedeće godine ćemo ulagati u suradnje s organizatorima nacionalno značajnih manifestacija vezanih uz sport, glazbu, kulturu…


Takva partnerstva osnažuju vidljivost naše zemlje na globalnoj razini te jačaju cjelokupnu turističku ponudu u svakom godišnjem dobu, što je ključ za razvoj hrvatskog turizma u smjeru održivosti, cjelogodišnjeg poslovanja i disperzije turističkog prometa, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.


Prijave na Javni poziv zaprimaju se u elektronskom obliku do 15. prosinca 2025.


Posebno imenovano povjerenstvo vrednovat će sve pristigle prijave i prijedloge, a odluku o izboru partnera donijet će Turističko vijeće HTZ-a.