OŠ Ivana Mažuranića

U novljanskoj školi održana radionica o ginekološkoj i spolnoj pismenosti

Robert Šimonović



U Osnovnoj školi Ivana Mažuranića u Novom Vinodolskom održana je prva radionica o ginekološkoj i spolnoj pismenosti za učenice i učenike sedmih i osmih razreda uz korištenje Gine, inovativne AI asistentice na WhatsAppu posvećene edukaciji o ginekološkom zdravlju.


Novi Vinodolski tako je postao prvi grad u Hrvatskoj koji je podržao Ginu i prepoznao važnost edukacije mladih o zdravstvenoj, a time i ginekološkoj pismenosti kroz nove digitalne kanale komunikacije, WhatsApp i umjetnu inteligenciju (AI).


Radionicu su vodile Ulla Marton i Tatjana Nemeth Blažić iz Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, glavne urednice baze znanja Gine, koje su osigurale da sadržaji budu stručno utemeljeni, razumljivi i pristupačni mladima.




Odaziv učenika bio je izniman, a učenice i učenici pokazali su otvorenost, zrelost i velik interes za temu koja je ključna za njihovu dob.


Gradonačelnik Tomislav Cvitković i Grad Novi Vinodolski odigrali su ključnu ulogu u prepoznavanju važnosti i pružanju podrške ovom projektu.


Ravnatelj škole Boris Turjak i učiteljice svojim su angažmanom i otvorenošću omogućili da radionica protekne u izvrsnoj atmosferi suradnje i povjerenja, a prije svega da učenice i učenici Novog Vinodolskog steknu nova znanja iz ginekološkog i zdravstvenog odgoja.


– Posebno mi je drago što se prva radionica o Gini i povećanju ginekološke pismenosti održala upravo u Novom Vinodolskom, gradu u kojem sam odrastao tijekom ljetnih praznika, koji volim i u kojem je nastala ideja o stvaranju Gine, istaknuo je Tom Gavazzi, osnivač AI marketing agencije Woom, koji je sam stvorio ideju i zajedno sa svojim timom realizirao projekt Gine.


Ova radionica prva je u nizu koje će se provoditi u osnovnim i srednjim školama diljem Hrvatske s ciljem povećanja ginekološke pismenosti i poticanja mladih na odgovoran odnos prema vlastitom zdravlju.


Gina, AI asistentica na WhatsAppu, primjer je kako se suvremena digitalna komunikacija može koristiti na osoban, diskretan, edukativan i relevantan način, pružajući podršku svakoj mladoj osobi upravo kada joj je najpotrebnija.


Cijelo rješenje razvijeno je korištenjem najnaprednijih tehnologija Infobipa, uz znanje i iskustvo vrhunskih hrvatskih stručnjakinja i stručnjaka iz područja ginekologije, epidemiologije i psihologije.


Razvoj i realizaciju projekta potpisuje hrvatska marketinška agencija WoomAI, specijalizirana za konverzacijski AI, ujedno i partner Infobipa.