Foto: Erna IMAMOVIĆ I Daria OSIPOOVA
Nastao vizije Lee Senjak, Alme Halilović, Ilije Krčalića i Denisa Halilovića, ÊTRE je rezultat trenutka inspiracije i zajedničkog klika četvero osnivača
Regionalna modna i sportska scena bogatija je za novi premium brend sportske odjeće, ÊTRE koji donosi svjež pristup odjeći za aktivni život: spoj pokreta, estetike i lifestyle filozofije “biti”.
Nastao iz vizije Lee Senjak, Alme Halilović, Ilije Krčalića i Denisa Halilovića, ÊTRE nije rezultat poslovnog plana, već trenutka inspiracije i zajedničkog klika četvero osnivača koje povezuje strast prema pokretu, minimalizmu, estetici i osobnom razvoju.
Ambicija je svima bila ista – podići standard i promijeniti način na koji ljudi doživljavaju sportsku odjeću.

Prisutnost, autentičnost i elegancija
– Ljudi danas žele više od lijepih tajica i topova. Žele stav, identitet, osjećaj. Žele odjeću koja ih podržava, osnažuje i prati kroz dan. To je bio naš klik i trenutak kad je ÊTRE počeo nastajati, poručuju osnivači.
Naziv brenda dolazi od francuskog glagola être – “biti”. Stvoren je za pojedince koji žive aktivno, bilo to fizički, emocionalno ili mentalno te za sve one koji biraju biti snažni, svjesni i autentični.
Filozofija brenda temelji se na prisutnosti, autentičnosti i eleganciji u svakom pokretu. Prva kolekcija donosi komade namijenjene ljubiteljima jednostavnosti, elegancije i stila koji traje.
Dizajnirani su da se nose s lakoćom, od studija i treninga do grada, putovanja i svakodnevnih aktivnosti. U kolekciji se nalaze tajice s profinjenom siluetom i osjećajem druge kože, sportski topovi koji spajaju udobnost, eleganciju i diskretnu podršku, majice izrađene od mekih materijala minimalističkog kroja te udobne, chic hoodice i komadi za slojevito odijevanje prilagođeni cjelodnevnom stilu.

Ne čekajte savršen trenutak – stvorite ga
Naglasak je na bezvremenskoj estetici i prilagodljivosti, tj. ideji da se isti komad može nositi od jutra do večeri bez kompromisa između udobnosti i stila.
Vizija brenda usmjerena je na zajednicu koja ne slijedi trendove, već ih stvara kroz vlastiti izraz, svjesnost i slobodu, a svaki je njegov komad podsjetnik da snaga dolazi iznutra, a stil iz načina na koji se živi svaki dan.
Svih četvero osnivača brenda dolazi iz svijeta pokreta i rada s ljudima koji su promatrali stvarne potrebe stvarnih ljudi, kako se kreću, što im smeta, što im daje samopouzdanje.
– Odjeća ne smije samo izgledati lijepo, ona mora pružiti slobodu, podršku i osjećaj lakoće, ističu osnivači.
ÊTRE se gradi kroz zajednicu i autentičnu povezanost, a misija brenda je okupiti ljude koji dijele isti pogled na svijet, one koji kroz pokret i stil izražavaju svoj identitet i snagu.
– Ne čekajte savršen trenutak – stvorite ga. Njegujte svoju viziju i kada postoji samo u vašem osjećaju. Autentičnost i ono što dolazi iz srca uvijek pronađe svoj put, zaključuju osnivači te dodaju da ÊTRE tako postaje više od modnog brenda – simbol pokreta, stvaranja i autentičnosti.
