Filip Jurišić/Foto M. KRPAN
Riječki automobilistički as ukupno je osvojio treće mjesto
povezane vijesti
GROBNIČKO POLJE Kraj sezone utrka na kružnim stazama bio je istinski »Veliki finale 2025.«, naziv je to pod kojim su još jednu uspješnu manifestaciju realizirali ASK Kastavac i Automotodrom Grobnik d.o.o., zaključivši tako nastupom 52 vozača iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Poljske na Automotodromu Grobnik ovogodišnje Prvenstvo Republike Hrvatske. Na startu se našao broj sudionika državnoga prvenstva iz 16 klubova, a obzirom na to da su za naslove prvaka i konačna postolja sezone bile otvorene opcije u gotovo svim grupama, vozilo se »na nož«, uglavnom fer, ali i s uplivom u rezultate favoritima onih koji su odušak oktanske sezone sebi upriličili upravo na krugu, a pokazali su vrhunske vozačke vještine.
Najbolje vrijeme
Osam grupa hrvatskog prvenstva raspoređeno je u tri skupine pa su prvu činili vozači grupa 1, 2 i 5. U drugom krugu prve bodovne utrke čelnu poziciju preuzeo je istarski vozač Igor Ilić (AK Dubrovnik Racing) u Renaultu Clio od Luke Blaževića (AK Ragusa Racing, Peugeot 106) i nije je ispuštao sve do cilja. U 13 krugova ostvario je vrijeme 26:37,122 minuta, što je za 657 tisućinki sekunde bilo brže od Nikše Blaževića (AK Ragusa Racing, Honda Civic), dok je treći ciljem, uz 2,803 sekunde zaostatka za pobjednikom, prošao Luka Blažević, kojem za utjehu u prvoj utrci ostaje najbolje vrijeme kruga cijele skupine u vremenu 1:43,100 minuta uz prosjek 145,536 km/sat. Bio je to ujedno poredak Grupe 2 automobila do 1.650 ccm atmo.
Pobjedu u Grupi 1 do 1.420 ccm atmo ostvario je Maroje Batina (AK Dubrovnik Racing, Citroen AX) ispred Nikole Vatovića (AK Ragusa Racing, Peugeot 106) i Nenada Kolmana (AKK Fly with Kolman Zagreb, Honda Civic). Iskusni Đivo Franić (AK Dubrovnik Racing, Ford Fiesta) u konkurenciji deset sudionika »Nacionalne klase« do 1.200 ccm Turbo nadmoćno, pobijedio je ispred Igora Tomljanovića (AKK SiB Racing Osijek, Opel Corsa) s više od 26 sekundi prednosti, koji je pri samom kraju imao tehničkih problema, ali je ipak za sitnih 516 tisućinki nadmašio trećeplasiranog Leona Zelenka (Fly with Kolman, Renault Clio 3).
U Grupi 6 do 1.650 ccm Turbo hrvatski prvak postao je Puljanin Saša Radola (Dubrovnik Racing), drugi je bio Valter Nežić (Fly with Kolman), a treći Ivan Gustin (AK Istra racing team Pazin).
Državni prvaci
Matija Jurišić (AK RI autosport, Peugeot 308 TCR) najuspješniji je hrvatski predstavnik Grupe 7 do 2.050 ccm Turbo i skupine TCR, ukupno je osvojio treće mjesto. U okviru iste skupine vozila se Grupa 3 automobila do 2.050 ccm atmo u kojoj je veteran i višestruki prvak Maro Franić (Dubrovnik Racing, Seat 2000 WTCC) ostvario još jednu pobjedu posebno značajnu za klupski rezultat.
Druga utrka protekla je pobjedama Nikole Vatovića u Grupi 1, Nikše Blaževića u Grupi 2, ali i skupine 1, 2 i 5, te Đive Franića u Grupi 5, dok je Saša Radola ponovio pobjedu za bodove PH-a. Novo postolje, treće mjesto ukupno, ali i pobjedničke bodove za PH ostvario je Matija Jurišić, u Grupi 3 Maro Franić, a u Grupi 4 Petar Dajak.
Do naslova državnih prvaka na kružnim stazama stigli su Andrea Čutić (AK Ragusa Racing), Luka Blažević (Ragusa Racing), Maro Franić (Dubrovnik Racing), Petar Dajak (AK Split Motorsport), Leon Zelenko (AKK Fly with Kolman Zagreb), Valter Nežić (AKK Fly with Kolman) i Žarko Knego (AK Dubrovnik Racing). Najuspješniji junior sezone je Leon Zelenko, a u ekipnoj konkurenciji slavio je AK Dubrovnik Racing.