SPAJANJE POSLOVNICA

Erste banka planira reorganizaciju u Rijeci, otvorit će dva velika centra na istoku i zapadu grada

Orjana Antešić

Foto A. KRIŽANEC

Foto A. KRIŽANEC

Jedan savjetodavni centar bio bi u istočnom, a drugi u zapadnom dijelu grada, no u planu je i otvaranje poslovnica na novim lokacija, a jedna od njih bit će u Kastvu



U idućih godinu dana Erste banka na riječkom području planira reorganizaciju poslovne mreže svojih poslovnica, u sklopu čega imaju namjeru otvoriti dva velika centra, jedan u istočnom, a drugi u zapadnom dijelu grada.


– Na taj bismo način spojili poslovanje nekoliko manjih poslovnica u dva velika savjetodavna centra u kojima bismo, uz veći broj zaposlenika i veći prostor, omogućili još bolje uvjete za poslovanje s našim klijentima, što uz postojeće usluge uključuje i naglasak na savjetovanje klijenata, omogućavanje diskrecije i dogovaranje sastanaka, udaljena savjetovanja sa specijalistima za određena područja i drugo. Krajnji cilj je okrupnjivanje postojeće mreže poslovnica u veće centre i unapređenje kvalitete usluge za sugrađane, navode iz Ureda korporativnih komunikacija Erste banke, kojima smo se obratili slijedom priča o zatvaranju poslovnica na Turniću i Škurinjama.


O ova dva konkretna slučaja iz Erstea se nisu izjasnili, uz objašnjenje da se u ovom trenutku još provode analize te razmatranja mogućih lokacija koji će biti dio ove planirane reorganizacije.




Erste banka na području Rijeke i okolice, uz samo sjedište, raspolaže mrežom od deset poslovnica, a prema dodatnom pojašnjenju koje smo dobili, ne planiraju se toliko kvantitativne promjene, koliko one koncepta u poslovanju. Da je tome tako, iz Erstea navode kako je u planu i otvaranje poslovnica na novim lokacijama, a jedna od njih bit će na području Grada Kastva.


– Riječ je o manjim, takozvanim bezgotovinskim poslovnicama koje će klijentima pružati sve savjetodavne i transakcijske usluge banke, osim blagajničkog poslovanja s gotovinom, a cilj je također potpuna usmjerenost na potrebe klijenata s primarnim fokusom na pružanje savjetodavnih usluga. Općenito govoreći, Erste banka je s jedne strane orijentirana na usmjeravanje jednostavnijeg, transakcijskog dijela poslovanja na digitalne kanale i uređaje kad god je to moguće, a s druge još snažniji fokus stavlja na savjetodavnu uslugu koju klijenti mogu dobiti u fizičkim poslovnicama. Kombinacijom jednoga i drugoga unapređuje se tradicionalan odnos između banke i klijenata sa svim prednostima digitalizacije s jedne strane te osobnog pristupa s druge. U tom smislu, unatoč snažnom razvoju visokih tehnologija i servisa, fizičke poslovnice još dugo neće izgubiti na važnosti, ali je za očekivati da će i dalje biti prisutna određena optimizacija njihovog broja, zaključuju iz banke.


Jedno od naših pitanja ticalo se i njihove poslovnice na Donjoj Vežici, za koju se također priča da će se preseliti, na što su iz Erstea potvrdili kako zbog potrebe za većim prostorom banka načelno planira preseljenje te poslovnice na drugu lokaciju, ali da je još uvijek prerano za detaljnije informacije o lokaciji i datumu preseljenja.