Foto: PROMO
Smješten na jednoj od najljepših lokacija zadarskog arhipelaga, s pogledom na Pašmanski kanal, Molum predstavlja spoj vrhunske arhitekture, suvremenog luksuza i dubokog uvažavanja lokalnog identiteta
Kada je ovog proljeća otvorio svoja vrata, nakon dugog procesa renovacije, te još dužeg čekanja na obnovu, na prostoru bivšeg turističkog naselja Croatia, novootvoreni je luksuzni, moderno uređeni resort Molum s hotelom i turističkim naseljem, pokrenuo turističku preobrazbu općine Sveti Filip i Jakov.
Kao prvi takve kategorije u ovom dijelu Dalmacije, koji donosi spoj suvremenog dizajna, mediteranske tradicije, personalizirane usluge i brojnih vrhunskih sadržaja, čineći ga savršenom destinacijom za sve goste željne spoja odmora i glamura.
Čak je i samo ime Molum inspirirano povijesnim korijenima mjesta u kojem se nalazi – Svetom Filipu i Jakovu. Smješten na više od 25.000 m2 vanjskih površina i 12.000 m2zgrada, Molum obuhvaća šest elegantno oblikovanih objekata s ukupno 60 soba i 60 rezidencija.
Pozitivan odgovor tržišta
Glavni izvršni direktor (Chief Executive Officer – CEO) kompleksa Dino Sokol sumirao je prve mjesece poslovanja resorta, predstavio njegove osobitosti te najavio buduća ulaganja i ideje kojima će oplemeniti ponudu kompleksa.
– Početkom travnja ove godine otvorili smo vrata kompleksa prvim gostima, s tim da ovu početnu godinu poslovanja želimo vidjeti kako funkcionira turističko tržište u ovom dijelu zadarske regije, bez pritiska te bez prevelikih očekivanja. Posložili smo sustav i uveli sve djelatnike u posao, te im, nadamo se, omogućili kvalitetan period prilagodbe na rad jer tržište se itekako pokazalo zainteresiranim za ono što mi nudimo, kazao je na početku Sokol, dodavši kako je Molum priča koja će se kroz naredno razdoblje još razvijati.
– Spoj hotelskog smještaja, te rezidencije koje se mogu kupiti ili unajmiti na određeno razdoblje izvrsno se nadopunjuju jer svi gosti imaju jednake mogućnosti i istu ponudu koju mogu koristiti, neovisno o tome koju vrstu smještaja koriste. Radi se o projektu koji smo dugo najavljivali i koji je ispunio očekivanja koja smo sebi postavili, objašnjava Sokol.
Stari je kompleks ogoljen, no postojeće su građevine ostale te su obnovljene i prilagođene najvišem standardu pružanja usluga u turizmu. U odnosu na kompleks koji je tu prije postojao, standard usluge podignut je na najviši nivo, što će, uvjeren jer Sokol, općini Sveti Filip i Jakov, ali i okolnim destinacijama, itekako pomoći u profiliranju te privlačenju kvalitetne klijentele.
– U blizini smo samog centra mjesta, ali, kad su unutra, naši se klijenti osjećaju zaštićeno, u mirnoj, intimnoj oazi. Omogućujemo im to da istovremeno biraju kakav odmor žele, tih ili užurban, pun putovanja i novih iskustava, ili pak opušten i bez stresa, dodao je Sokol.

Dino Sokol. Foto: L. JELIČIĆ
Premium standard
Smješten na jednoj od najljepših lokacija zadarskog arhipelaga, s pogledom na Pašmanski kanal, Molum predstavlja spoj vrhunske arhitekture, suvremenog luksuza i dubokog uvažavanja lokalnog identiteta.
– U nekoliko narednih godina zato cilj nam je postići da boravak u Molumu biraju gosti koji traže miran ambijent i sigurnu atmosferu, prožetu tipičnim mediteranskim stilom življenja, u resortu koji je istovremeno moderan, ali i tradicionalan.
Promišljen, premium proizvod privlačit će drugačiju klijentelu, a cilj nam je izgraditi svoje ime na tržištu, kako bismo unutar resorta stvorili posebnu kulturu odmora, po kojoj bismo bili prepoznatljivi, rezimirao je Sokol jer premium ponuda trenutačno je najatraktivnija varijanta ulaganja u turizmu. No istovremeno je i najzahtjevnija.
– Postići standard koji naši klijenti žele, te ih zadovoljiti u svim segmentima ponude, itekako je zahtjevan posao. S nešto manje od sto djelatnika svakodnevno pokušavamo odraditi posao na najvišoj razini, a s obzirom na to da nam je ovo prva godina poslovanja, nismo se željeli forsirati i otvoriti se mogućnosti pune zauzetosti kapaciteta, prvenstveno zato da uočimo nedostatke u procesu rada te ih hitro i ispravimo.
Djelatnicima smo htjeli omogućiti zdrav period prilagodbe na poslovne zadatke. Ne želimo se zalijetati i odmah ciljati na maksimum, a da nismo, do najsitnijih detalja, definirali sve elemente svakodnevnog funkcioniranja svih poslova u resortu, pojasnio je Sokol.

Moderno uređen interijer. Foto: L. JELIČIĆ
Kvalitetniji turizam
Bilo da dolazite iz susjednih zemalja ili drugih dijelova Hrvatske, Molum svojim autentičnim ambijentom, profinjenim dizajnom i mirisima Mediterana pruža istinski odmak od svakodnevice. Ovaj resort idealno je polazište za opuštanje, istraživanje obale i uživanje u vrhunskom gostoprimstvu.
– Ako se radi bez jasnog cilja i strategije, lako je podleći pričama o velikim uspjesima i zaradama. No kada se poslu pristupa promišljeno i barem srednjoročno planira ograničenja tržišta, tada konkurencija oko nas postaje sastavni dio svakog poslovnog plana. Iako, za sada, nećemo raditi tijekom cijele godine, ipak će naše rezidencije uvijek biti otvorene svojim vlasnicima, ali i svima onima koji u njima žele tijekom cijele godine odmarati, kazao je Sokol.
– Mi ćemo se razvijati i rasti, a tako i destinacija iz koje djelujemo, jer i nama je, kao i turističkim djelatnicima regije, cilj da zajedničkim radom postignemo čim bolje rezultate, za boljitak svih nas, te da se potrudimo kroz inovativne programe i zanimljivu ponudu oplemeniti trenutačnu turističku sliku ovog dijela regije, koja je, nažalost, još uvijek izrazito sezonalna, zaključio je Sokol, poručivši da premium turistička ponuda destinaciji donosi višestruke koristi, prvo jer potiče zdravu konkurenciju među poduzetnicima, a potom i inovativnost te dodanu vrijednost u zapošljavanju i ponudi, koji su nadaleko vidljivi.

Fokus na detaljima. Foto: L. Jeličić