
Vlado Mezak / Foto Vedran Karuza
Vladu Mezaka, novog v.d. direktora Rijeka plusa pitali smo o prvim potezima nakon preuzimanja dužnosti
povezane vijesti
Vlado Mezak preuzeo je funkciju v.d. direktora Rijeka plusa nakon smjene dugogodišnjeg direktora Željka Smojvera koji je prethodno bio i direktor Autotroleja. Mezaka, nekadašnjeg ravnatelja Lučke uprave Rijeka, pitali smo kakvo je stanje zatekao u društvu koje upravlja javnim gradskim parkiralištima i garažama, a zaduženo je i za dio održavanja vozila gradskih komunalnih i trgovačkih društava, što je osobito problematično u Autotroleju u kojemu je svaki dan u kvaru između trećine i gotovo polovine svih vozila.
Zanimalo nas je je li zatekao nepravilnosti u poslovanju, kao i što po njegovom mišljenju nije bilo dobro u dosadašnjem načinu poslovanja.
Profesionalan pristup
– Funkciju vršitelja dužnosti direktora preuzeo sam 4. kolovoza, kada je obavljena i službena primopredaja s bivšim direktorom Željkom Smojverom. U ovoj ranoj fazi prerano je govoriti o eventualnim nepravilnostima.
Trenutno radim na sustavnom i detaljnom upoznavanju sa svim segmentima poslovanja društva, što zahtijeva određeno vrijeme i temeljitu analizu. Tek nakon što sagledamo sve ključne aspekte poslovanja, moći ćemo identificirati područja u kojima su moguća poboljšanja i definirati konkretne mjere za njihovu provedbu, rekao je Mezak.
Na pitanje što kani mijenjati i što od njega očekuje gradonačelnica Iva Rinčić, ponovio je da je kvalitetne i odgovorne odluke moguće donijeti tek nakon potpunog uvida u sve poslovne procese, zakonske okvire i funkcioniranje službi.
– Primarni zadatak direktora je osigurati učinkovito, transparentno i stabilno poslovanje u korist djelatnika i građana. Povećanje kvalitete usluga, optimizacija procesa i unapređenje suradnje s građanima bit će među prioritetima, no o konkretnim koracima moći ću govoriti nakon završetka analize.
Gradonačelnica od mene očekuje odgovorno, transparentno i profesionalno upravljanje koje će rezultirati kvalitetnijom uslugom za građane i racionalnim korištenjem resursa.
Moja je odgovornost to povjerenje opravdati, a cilj mi je kroz sustavan rad i profesionalan pristup pridonijeti daljnjem razvoju Društva, ističe Mezak, kojega smo pitali i o financijskim rezultatima poslovanja društva te namjerava li podizati cijene usluga.
Kadrovska pojačanja
Poslovanje Rijeka plusa prema njegovim je riječima stabilno, ali stručne službe upravo izrađuju financijski izvještaj za prvih šest mjeseci ove godine, što će dati preciznije pokazatelje.
– Što se tiče eventualnih korekcija cijena, odluka o tome može se donijeti isključivo temeljem detaljne analize troškova, prihoda i potreba za održavanjem kvalitete usluge, uzimajući u obzir i socijalnu osjetljivost građana, kaže Mezak.
Na pitanje raspolaže li društvo dovoljnim brojem radnika i tehničkih sredstava, odgovara kako je u Rijeka plusu zaposleno 166 ljudi, raspoređenih u sedam službi i odjela.
– S obzirom na širok spektar djelatnosti koje obavljamo na području cijeloga grada, trenutačno provodim razgovore s rukovoditeljima i voditeljima službi kako bih dobio potpun uvid u operativne potrebe, radne procese i tehničke resurse. Na temelju tih saznanja moći ćemo procijeniti jesu li potrebna dodatna kadrovska ili tehnička pojačanja, rekao je Mezak.
Otkad sam izašao iz SDP-a nisam član nijedne stranke
V.d. direktora pitali smo i kada će biti raspisan natječaj za direktora te hoće li se na njega javiti, kao i je li član neke političke stranke.
– O raspisivanju natječaja odlučuje se u skladu s propisima. O vlastitoj eventualnoj prijavi odlučit ću tek nakon što steknem cjelovit uvid u organizaciju, poslovanje i razvojne potencijale Društva.
U odluci će ključnu ulogu imati procjena mogu li dugoročno pridonijeti ostvarivanju ciljeva Društva i očekivanja građana te osnivača. Nisam član niti jedne političke stranke, od kada sam prije pet godina izašao iz SDP-a, odgovorio je Mezak.