Početkom veljače Iveco je najavio odvajanje odjela koji proizvodi oklopne transportere i vojnih kamiona od poslovanja sa civilnim komercijalnim vozilima kako bi im osigurao veću “stratešku fleksibilnost”, navodi se u priopćenju, objavljenom prošli četvrtak.


Poslovanje s vojnom opremom odlučili su prodati talijanskoj tvrtki za oružane sustave Leonardo za 1,7 milijardi eura.




Indijski Tata Motors dostavio je pak obvezujuću ponudu za poslovanje s kamionima i autobusima, koje će promijeniti vlasnika za 3,8 milijardi eura.


Transakcija s Leonardom trebala bi biti zaključena najkasnije do kraja ožujka iduće godine, pod uvjetom da dobije zeleno svjetlo regulatora, navodi se u priopćenju.


Ponuda Tata Motorsa mora pak proći ‘test’ propisa o kontroli koncentracije i o stranim izravnim ulaganjima i uredbi EU‑a o inozemnim subvencijama i dobiti zeleno svjetlo financijskih regulatora, navodi se u priopćenju Iveca, uz napomenu da bi transakcija trebala biti zaključena u prvoj polovini iduće godine.


Holdinška kompanija Exor obitelji Agnelli drži nešto više od od 27 posto udjela u Ivecu i zaradit će na toj transakciji 1,5 milijardi eura, navodi talijanska novinska agencija Ansa. Exor je prije gotovo stotinu godina osnovao Giovanni Agnelli, utemeljitelj FIAT-a.


Uz kamione za civilnu i vojnu upotrebu i oklopne transportere Iveco proizvodi i motore, osovine i baterijske sustave, stoji na internetskoj stranici kompanije.