Prodaja školskog broda

Raspisan natječaj: Za “Vilu Velebita Dva” početna cijena 13.000 eura

Ingrid Šestan Kučić

Foto N. BLAGOJEVIĆ

Foto N. BLAGOJEVIĆ

Interesa ima, ali to ne znači ništa dok ne stignu konkretne ponude. Brod se prodaje po početnoj cijeni od 13 tisuća eura, a natječaj je otvoren do 25. srpnja. Prodaja se obavlja prikupljanjem pisanih ponuda pravnih ili fizičkih osoba, uz prethodnu uplatu jamčevine u iznosu od 10 posto početne cijene, kaže ravnatelj Igor Kegalj



RIJEKA – Iako je školski brod Pomorske škole Bakar »Vila Velebita Dva« otplovio prije dva tjedna isplovio s veza u Bakru s idejom da će mu sudbina biti okončana u rezalištu, bakarska Pomorska škola ovaj je tjedan ipak raspisala natječaj za njegovu prodaju. Navodeći da je prodaja broda bila prvotna ideja ravnatelj, Igor Kegalj, kaže da je za prodaju broda škola dobila i podršku Primorsko-goranske županije, a za brod koji se trenutno nalazi u kraljevičkom brodogradilištu Dalmont ima zainteresiranih kupaca.


Brend škole


– Interesa ima, ali to ne znači ništa dok ne stignu konkretne ponude. Brod se prodaje po početnoj cijeni od 13 tisuća eura, a natječaj je otvoren do 25. srpnja. Prodaja se obavlja prikupljanjem pisanih ponuda pravnih ili fizičkih osoba, uz prethodnu uplatu jamčevine u iznosu od 10 posto početne cijene, ističe ravnatelj.


Ime broda nakon prodaje zadržava prodavatelj, a Kegalj objašnjava da se radi o brendu Pomorske škole Bakar te da bi se budući školski brod, za kojeg se trenutno izrađuje projektno-tehnička dokumentacija, mogao zvati “Vila Velebita Tri”. Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ponuda onog ponuditelja koji ispunjava uvjete iz natječaja te koji ponudi najvišu cijenu, a odluku o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja donijet će Školski odbor.


Kvalitetnija praksa




Brod duljine 28 metara koji broji 69 godina života posljednje 52 godine služio je za obuku budućih pomoraca, a zbog derutnosti posljednjih godinu i pol nije bio u funkciji, već je vrijeme provodio privezan na Masarykovoj obali u Bakru. Prošlog srpnja na tom je mjestu i tonuo, a brzom reakcijom škole spriječena je veća ekološka katastrofa. Kako bi se eventualno ponavljanje takve situacije preveniralo u suradnji s Jadranskim pomorskim servisom, Hrvatskim registrom brodova i Lučkom kapetanijom, poduzete su aktivnosti na organizaciji tegljenja i prihvata broda u brodogradilište u Kraljevici.


Zbog dotrajalosti jedinog školskog broda u Hrvatskoj učenici Pomorske škole praksu su obavljali u suradnji s Jadranskim pomorskim servisom i to na većim te modernijim brodovima od “Vile Velebita Dva”.


– Posljednje dvije godine naši učenici obavljaju praksu na brodovima Jadran pomorskog servisa, a ta je praksa kvalitetnija od one koju bi obavljali na “Vili Velebita Dva”, jer radi se o većim i modernijim brodovima, zaključuje Kegalj.