Problem u Poljanama

Na Liburniji muku muče s kašnjenjima i pogrešnim dostavama poštanskih pošiljki. HP: ‘To su iznimke od pravila’

Aleksandra Kućel Ilić

Foto Marko Gracin

Foto Marko Gracin

Unatoč svim naporima, mogući su povremeni propusti ili kašnjenja, stoji u odgovoru Hrvatske pošte



Premda iz Hrvatske pošte šalju umirujuće poruke i na primjedbe korisnika do kojih uredno plaćene usluge nisu stigle kažu da je to postala »iznimka od pravila«, u posljednje vrijeme se na Liburniji ponovo aktualizirala već poznata tema poznata i kao »pisma zvana čežnja«. Korisnici su upozorili na pojavu dostave važnih pošiljaka – na krivu adresu. Nakon što su zamolili da se problem pokuša riješiti putem medija, ispred svih onih koji tijekom »vrućeg, toplog ljeta« muku muče ne samo zbog pregrijavanja, već i zbog praznih poštanskih sandučića, pitali smo nadležne u Hrvatskoj pošti da objasne što se dogodilo te mogu li osigurati najosnovniji standard usluge koji podrazumijeva dostavu pošiljaka na prave adrese…


Neugodna situacija


– Ponovo su nam se obratili korisnici usluga Hrvatske pošte na Opatijskoj rivijeri koji su nezadovoljni zbog toga što im se obavijesti o prispijeću pošiljaka i paketa ostavljaju na krivim adresama. U konkretnom slučaju, do problema je došlo na području mjesta Poljane iznad Ičića. Do korisnika nisu stigle obavijesti o prispijeću paketa. Odnosno, nisu im obavijest poštari ubacili na njihovu adresu, već na neku drugu i došlo je do neugodne situacije jer ako se paket ne podigne na vrijeme – vraća se pošiljatelju. Korisnici mole nadležne u Hrvatskoj pošti da im se osigura osnovni standard usluge – dostava pošiljaka na pravu adresu i po mogućnosti bez kašnjenja. Je li moguće zadovoljiti zahtjeve korisnika i kakav je komentar nadležnih zbog situacije koja bi se u ljetnim mjesecima zbog sezone još mogla i dodatno pogoršati? Koliko je poštara angažirano na području grada Opatije te općina Lovran, Matulji i Mošćenička Draga i jeste li zaprimili primjedbe korisnika i što se poduzima da se situacija popravi – pisali smo nadležnima, a odgovor je brzo stigao iz Ureda za korporativne komunikacije Hrvatske pošte u Velikoj Gorici.


– Svjesni smo pritužbi korisnika, osobito iz Poljana iznad Ičića, vezano uz pogrešno uručenje obavijesti o prispijeću pošiljaka. U konkretnom slučaju došlo je do propusta, na čemu se ispričavamo korisnicima. Situacija je odmah upućena na unutarnju provjeru, a prema dostavnom timu već su poduzete korektivne mjere. Kako bismo spriječili ponavljanje sličnih situacija, pojačan je unutarnji nadzor nad uručenjem te su dostavljači ponovo upozoreni na važnost točnosti, osobito kod paketa čije kašnjenje može izazvati dodatne neugodnosti. Na području grada Opatije te općina Lovran, Matulji i Mošćenička Draga trenutačno je angažirano ukupno deset poštara, uključujući i nove radnike koji su još u postupku prilagodbe i upoznavanja terena. Radi se o logistički vrlo zahtjevnom području, kako zbog konfiguracije terena i disperziranosti adresa (posebice u brdovitim zonama poput Poljana, Veprinca i gornjih naselja), tako i zbog intenzivnog turističkog prometa i privremeno nenastanjenih objekata, osobito u ljetnim mjesecima.


Opterećen sustav




Tijekom sezone raste i broj pošiljaka, a adrese se učestalo mijenjaju zbog gostiju, iznajmljivača i sezonskih stanara. Istovremeno, dio naših radnika koristi godišnje odmore, što dodatno opterećuje sustav. Kako bismo osigurali nesmetanu i pravovremenu dostavu, kontinuirano ulažemo u proširenje kadrova. Unatoč svim naporima, mogući su povremeni propusti ili kašnjenja, međutim, napominjemo da to nikako nije pravilo, već iznimka. Svaki korisnički prigovor pažljivo analiziramo te koristimo kao temelj za unapređenje organizacije i dodatnu edukaciju zaposlenika. Još jednom se ispričavamo korisnicima i ovim putem ih pozivamo da se za sve upite jave našem kontakt centru na broj 072 303 304, putem e-maila [email protected] ili putem online obrasca https://obrasci.posta.hr/kontakt – odgovorili su iz Ureda za korporativne komunikacije Hrvatske pošte.