
Aminess Hotels & Resorts predstavio je svoje nove brendove u hotelskom i segmentu kampova / Foto AMINESS
Jedna od najbrže rastućih domaćih turističkih kompanija uvodi strateški iskorak u svojem brendingu. Nova brend arhitektura raspodjeljuje Aminess objekte u četiri brenda za hotele i dva za kampove
povezane vijesti
NJIVICE – Aminess Hotels & Resorts, jedna od vodećih i najbrže rastućih domaćih turističkih kompanija koja je svojim smještajnim kapacitetima snažno zastupljena i na otoku Krku, točnije Njivicama, uvodi strateški iskorak u svojem brendingu. Nova brend arhitektura raspodjeljuje Aminess objekte u šest specijaliziranih brendova – četiri za hotele i dva za kampove, uvedenih s ciljem dodatne diferencijacije ponude te pružanja personaliziranog iskustva svakom gostu.
– Prošlu smo godinu zaključili širenjem poslovanja na otoke Brač i Hvar, čime smo postali jedina domaća turistička kompanija prisutna u čak deset jadranskih destinacija. Naš portfelj sada obuhvaća 29 objekata, a novom brend strukturom omogućujemo jasnu diversifikaciju i usklađenost s očekivanjima različitih skupina gostiju.
Ova strateška odluka odražava našu predanost inovacijama, tržišnim trendovima i kontinuiranom unapređenju kvalitete usluge – istaknuo je Mladen Knežević, predsjednik Uprave Aminess Hotels & Resortsa.

Mladen Knežević / Foto Aminess
Prilagodba gostima
Nova brend struktura Aminessa donosi četiri specijalizirana hotelska brenda, prilagođena različitim profilima gostiju. Aminess Laurel predstavlja premium segment hotela najviše kategorije, namijenjenih gostima koji traže vrhunski komfor, ekskluzivnu uslugu i sofisticirano iskustvo odmora. Aminess Younique osmišljen je pak za goste koji žele nesvakidašnji odmor s visokim standardima usluge i personaliziranim pristupom, dok Aminess Vival hoteli nude idealan spoj opuštanja i dinamičnih sadržaja za ljubitelje aktivnog odmora i obitelji, objašnjavaju nam predstavnici te domaće turističke kompanije. Na kraju, Maradiso by Aminess objedinjuje pristupačne i autentične hotele u neposrednoj blizini mora, koji gostima nude izvrstan omjer cijene i kvalitete, uz istinski doživljaj mediteranskog načina života.
Uz segmentaciju hotela, posebna pažnja posvećena je i kamping segmentu, kako bi se gostima osigurala ponuda usklađena s njihovim očekivanjima i stilom odmora. Aminess Style Camping okuplja tako premium kampove s visokim standardima usluge i bogatom gourmet ponudom, namijenjene gostima koji žele spoj prirodnog okruženja i vrhunskog komfora. S druge strane, Aminess Planet Camping stvoren je za ljubitelje prirode i aktivnog odmora, s posebnim naglaskom na obiteljske sadržaje i outdoor aktivnosti.
– Za razliku od klasičnih kategorizacija brendova koje se često temelje na širokim i generičkim pojmovima, Aminess je razvio jasno definiranu arhitekturu koja precizno segmentira različite tipove iskustava i profila gostiju. Takva struktura donosi veću prepoznatljivost, bolju usmjerenost u komunikaciji te lakšu diferencijaciju na tržištu. Nova struktura nije samo strateški potez za diferencijaciju ponude, već i temelj za dugoročnu održivost i rast. Sve veći broj gostiju traži iskustva koja su prilagođena njihovim individualnim željama, a ovim potezom Aminess osigurava prepoznatljivost i konkurentsku prednost na domaćem i međunarodnom tržištu – ustvrdio je Petar Milevoj, direktor prodaje i marketinga u Aminessu.

Petar Milevoj / Foto Aminess
Osnova za širenje
– Turizam se kontinuirano razvija, a današnji gosti imaju jasno definirane potrebe i očekivanja. Naša nova brend arhitektura temelji se upravo na tim uvidima i omogućuje nam precizno adresiranje zahtjeva različitih profila gostiju. Time stvaramo čvrstu osnovu za daljnje širenje, posebice u segmentu upravljanja hotelskim objektima, koji je jedan od ključnih stupova poslovanja Aminessa kroz našu menadžment kompaniju, Aminess Hospitality Group. Jasno definirani brendovi omogućavaju konzistentnu razinu usluge i prepoznatljiv identitet, što značajno olakšava širenje na nove lokacije i suradnju s partnerima. Nova brend struktura osmišljena je tako da se jednostavno integrira u raznolike objekte i specifičnosti pojedinih destinacija, bez kompromisa u kvaliteti ponude – završio je Knežević.
S ovom strateškom odlukom, Aminess Hotels & Resorts potvrđuje svoju poziciju u vrhu hrvatskog turističkog sektora, nastavljajući ispunjavati svoju misiju – kreirati nezaboravne doživljaje odmora u najljepšim jadranskim destinacijama, riječi su kojima su prezentaciju nove korporacijske brend arhitekture zaključili naši sugovornici.