
povezane vijesti
RIJEKA – U organizaciji Centra za unaprjeđenje nastavničkih kompetencija i komunikacijskih vještina Medicinskog fakulteta u Rijeci, Hrvatske liječničke komore i Hrvatskoga liječničkog zbora, a uz potporu Hrvatskog gastroenterološkog društva i Turističke zajednice Cresa, održana je druga Škola iz medicinske edukacije koja na jedinstven način spaja i promovira vrijednosti visokog obrazovanja i obrazovanja medicinskih nastavnika s tradicijom i baštinom primorskog zavičaja.
Riječ je o autentičnom obrazovnom programu Centra za unaprjeđenje nastavničkih kompetencija i komunikacijskih vještina Medicinskog fakulteta koji je namijenjen svim nastavnicima na visokim učilištima u zdravstvenoj profesiji, a ciljevi su predstaviti vodeće trendove u učenju i poučavanju u modernom medicinskom obrazovanju, omogućiti stjecanje specifičnih vještina za povećanje interaktivnosti u nastavnom procesu te pružiti podršku nastavnicima u prilagodbi vlastitih nastavnih jedinica prema pravilima medicinske edukacije.
Škola je akreditirana na Sveučilištu u Rijeci kao program cjeloživotnog obrazovanja, vrijedan 5 ECTS bodova, a prema riječima dekana, prof. dr. Gorana Hausera, Medicinski fakultet je, upravo kroz djelovanje Centra, jedina visokoobrazovna institucija u području zdravstvene profesije u Hrvatskoj koja na sustavan i visoko strukturiran način pruža mnogobrojne mogućnosti profesionalnog razvoja nastavnika najviše kvalitete.
Drugu godinu zaredom, Škola je održana u palači Moise u Cresu, a sudjelovalo je 25 predavača s različitih institucija, uključujući sastavnice Sveučilišta u Rijeci (Medicinski fakultet, Fakultet dentalne medicine, Fakultet zdravstvenih studija, Filozofski fakultet), Hrvatsku liječničku komoru, Medicinski fakultet u Osijeku, Medicinski fakultet u Mariboru, Fakultet zdravstvenih studija u Mostaru te Zdravstveno veleučilište u Zagrebu. Škola je okupila 18 polaznika s različitih visokih učilišta, a njezina voditeljica izv. prof. dr. Nina Pereza, ističe jedinstvenost izvornog koncepta Škole na širim prostorima, koji u svojoj srži istovremeno objedinjuje najmodernije metode učenja i poučavanja, promociju obrazovnih vrijednosti te nužnost posvećenosti akademske zajednice očuvanju autohtone kulture, tradicije i baštine hrvatskog primorja.